Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Har en baby på nesten 6 mnd (6 mnd neste uke) og passer en jente på 10 år. Vi tenkte å dra på aketur, ingen innesteder hvor jeg og baby kan sitte så vi må være ute vi også. Hvor lenge kan baby på 6 mnd være ute i dress og vognpose (i sportsdel)? Har også regntrekk hvis det blåser, akkurat nå er det 0 grader og blåser lite. Anonymous poster hash: 1ed76...630
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Så lenge baby ikke er kald og har det lunt og godt er det ikke noe problem å være lenge ute. Er når det er rundt -10 eller mindre de helst ikke skal være ute. Anonymous poster hash: ad62f...e43
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 6 mnd og i utepose og null grader ute. Dere kan nå være ute helt til 10-åringen går lei av å ake ihvertfall 😜 Anonymous poster hash: f06ba...ea0
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Ikke noe problem å være ute hele dagen. Hvis du har en baby på 6 mnd, så har du vel vært utendørs mye allerede, håper jeg. Om det blåser, så bare pass på at å gjennomføre bleieskift raskt, så baby ikke blir kald. Men jeg har skiftet en del bleier utendørs om vinteren selv. Det går helt fint det. Men babyen vil nok neppe ligge i vogna hele dagen. La den komme litt ut og se seg om. Du kan gjerne ake - i lav fart og uten at det er risiko for kollisjoner - med baby på fanget. Kos dere! Anonymous poster hash: ea858...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå