Gå til innhold

Bestilt servise, ikke helt fornøyd..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte servise nytt servise kom igår. Stabla det inn i skapet og var veldig fornøyd for fint var det jo :) Men til tross for at det står mikrobølgesikker på nettsiden, fant jeg ut idag at det ikke var det. Kan jeg få byttet det tilbake når jeg allerede har brukt det litt i en dag? 

Anonymous poster hash: fa770...8ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket servise er dette?

Har vanskelig for å tro at et servise ikke tåler Micro.

Eneste unntaket jeg kommer på er de med ekte gull på kanten.

Jobber i bransjen, og alle jeg selger, utenom de med gull på kanten tåler Micro.

Anonymous poster hash: a53a3...e54

Skrevet

Hvis det ikke holder det det lover vil jeg tro du får byttet/pengene tilbake 😊

Skrevet

Har du kjøpt på nett har du to ukers angrefrist. 

Skrevet

Har du kjøpt på nett har du to ukers angrefrist.

Ikke når det er brukt.

Skrevet

Hvis det står på nettsiden at det tåler mikrobølgeovn, og på serviset at det ikke tåler mikro, så burde du jo få øov til å heve kjøpet. For du har jo ikke fått det du forventet

Anonymous poster hash: 6b1c1...8d5
Skrevet

Hvordan vet du at det ikke tåler mikro? 

Skrevet

http://www.serviser24.no/sp/middagsserviser/akcent-e718-middagsservise-til-12-personer-42-deler

Det er dette settet. Fordi gnistene sto når jeg skulle prøve å varme noe i en skål inni der :) Det står håndvask: ja, men jeg regner med det kan vaskes i oppvaskmaskin på lav temperatur siden det ikke står at man ikke kan bruke oppvaskmaskin?

HI

Ja det står jo svart på kvit at det tåler mikro.

Anonymous poster hash: 56d64...9ce

Skrevet

http://www.serviser24.no/sp/middagsserviser/akcent-e718-middagsservise-til-12-personer-42-deler Det er dette settet. Fordi gnistene sto når jeg skulle prøve å varme noe i en skål inni der :) Det står håndvask: ja, men jeg regner med det kan vaskes i oppvaskmaskin på lav temperatur siden det ikke står at man ikke kan bruke oppvaskmaskin? HI Anonymous poster hash: fa770...8ab

Hvilket servise?

Gjennom linken kom jeg bare til en startside med oversikt over alle kategorier.

Skrevet

http://www.serviser24.no/sp/middagsserviser/akcent-e718-middagsservise-til-12-personer-42-deler Det er dette settet. Fordi gnistene sto når jeg skulle prøve å varme noe i en skål inni der :) Det står håndvask: ja, men jeg regner med det kan vaskes i oppvaskmaskin på lav temperatur siden det ikke står at man ikke kan bruke oppvaskmaskin? HI Anonymous poster hash: fa770...8ab

Er du sikker på du har fjernet alle lapper? At det ikke er festet en liten luring under tallerkenen du satte inn i mikroen...

Anonymous poster hash: 1bcde...e31

Skrevet

Er du sikker på du har fjernet alle lapper? At det ikke er festet en liten luring under tallerkenen du satte inn i mikroen...

Anonymous poster hash: 1bcde...e31

Hva kan en lapp gjøre når den er under?

Skrevet

Men HI, fyll ut reklamasjonen og send det tilbake. Du har full rett. Ta skjermdump av nettsiden og legg ved som bevis på at det står microbølgeovn. Du bør uansett gjøre det for dokumentasjon. Vil tro det er feil, det ser da ut til å være sølvblank dekor?

Skrevet

Har sendt mail nå, men ikke fått svar enda. Kan hende jeg bare beholder det uansett, går jo alltids an å varme i annen beholder i mikroen. Litt uhøvelig bare.. Men over til et annet spm, kan dette serviset vaskes på lav temperatur i oppvaskmaskin? Mønsteret er på en måte utenpå glasuren, men jeg leste en plass at dagens porselen brennes på så høye temperaturer at det skal gå bra likevel? :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...