Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Bestilte servise nytt servise kom igår. Stabla det inn i skapet og var veldig fornøyd for fint var det jo Men til tross for at det står mikrobølgesikker på nettsiden, fant jeg ut idag at det ikke var det. Kan jeg få byttet det tilbake når jeg allerede har brukt det litt i en dag? Anonymous poster hash: fa770...8ab
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Hvilket servise er dette? Har vanskelig for å tro at et servise ikke tåler Micro. Eneste unntaket jeg kommer på er de med ekte gull på kanten. Jobber i bransjen, og alle jeg selger, utenom de med gull på kanten tåler Micro. Anonymous poster hash: a53a3...e54
megmegmeg Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Hvis det ikke holder det det lover vil jeg tro du får byttet/pengene tilbake 😊
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Har du kjøpt på nett har du to ukers angrefrist.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 Har du kjøpt på nett har du to ukers angrefrist. Ikke når det er brukt. Anonymous poster hash: a53a3...e54
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Hvis det står på nettsiden at det tåler mikrobølgeovn, og på serviset at det ikke tåler mikro, så burde du jo få øov til å heve kjøpet. For du har jo ikke fått det du forventet Anonymous poster hash: 6b1c1...8d5
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 http://www.serviser24.no/sp/middagsserviser/akcent-e718-middagsservise-til-12-personer-42-deler Det er dette settet. Fordi gnistene sto når jeg skulle prøve å varme noe i en skål inni der Det står håndvask: ja, men jeg regner med det kan vaskes i oppvaskmaskin på lav temperatur siden det ikke står at man ikke kan bruke oppvaskmaskin? HI Anonymous poster hash: fa770...8ab
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 http://www.serviser24.no/sp/middagsserviser/akcent-e718-middagsservise-til-12-personer-42-deler Det er dette settet. Fordi gnistene sto når jeg skulle prøve å varme noe i en skål inni der Det står håndvask: ja, men jeg regner med det kan vaskes i oppvaskmaskin på lav temperatur siden det ikke står at man ikke kan bruke oppvaskmaskin? HI Anonymous poster hash: fa770...8ab Ja det står jo svart på kvit at det tåler mikro. Anonymous poster hash: 56d64...9ce
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #10 Skrevet 5. mars 2016 http://www.serviser24.no/sp/middagsserviser/akcent-e718-middagsservise-til-12-personer-42-deler Det er dette settet. Fordi gnistene sto når jeg skulle prøve å varme noe i en skål inni der Det står håndvask: ja, men jeg regner med det kan vaskes i oppvaskmaskin på lav temperatur siden det ikke står at man ikke kan bruke oppvaskmaskin? HI Anonymous poster hash: fa770...8ab Hvilket servise? Gjennom linken kom jeg bare til en startside med oversikt over alle kategorier. Anonymous poster hash: a53a3...e54
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #11 Skrevet 5. mars 2016 http://www.serviser24.no/sp/middagsserviser/akcent-e718-middagsservise-til-12-personer-42-deler Det er dette settet. Fordi gnistene sto når jeg skulle prøve å varme noe i en skål inni der Det står håndvask: ja, men jeg regner med det kan vaskes i oppvaskmaskin på lav temperatur siden det ikke står at man ikke kan bruke oppvaskmaskin? HI Anonymous poster hash: fa770...8ab Er du sikker på du har fjernet alle lapper? At det ikke er festet en liten luring under tallerkenen du satte inn i mikroen... Anonymous poster hash: 1bcde...e31
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. mars 2016 #12 Skrevet 5. mars 2016 http://www.serviser24.no/sp/middagsserviser/akcent-e718-middagsservise-til-12-personer-42-deler Det er dette settet. Fordi gnistene sto når jeg skulle prøve å varme noe i en skål inni der Det står håndvask: ja, men jeg regner med det kan vaskes i oppvaskmaskin på lav temperatur siden det ikke står at man ikke kan bruke oppvaskmaskin? HI Anonymous poster hash: fa770...8ab Er du sikker på du har fjernet alle lapper? At det ikke er festet en liten luring under tallerkenen du satte inn i mikroen... Anonymous poster hash: 1bcde...e31 Hva kan en lapp gjøre når den er under?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. mars 2016 #13 Skrevet 5. mars 2016 Men HI, fyll ut reklamasjonen og send det tilbake. Du har full rett. Ta skjermdump av nettsiden og legg ved som bevis på at det står microbølgeovn. Du bør uansett gjøre det for dokumentasjon. Vil tro det er feil, det ser da ut til å være sølvblank dekor?
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2016 #14 Skrevet 7. mars 2016 Har sendt mail nå, men ikke fått svar enda. Kan hende jeg bare beholder det uansett, går jo alltids an å varme i annen beholder i mikroen. Litt uhøvelig bare.. Men over til et annet spm, kan dette serviset vaskes på lav temperatur i oppvaskmaskin? Mønsteret er på en måte utenpå glasuren, men jeg leste en plass at dagens porselen brennes på så høye temperaturer at det skal gå bra likevel? HI Anonymous poster hash: fa770...8ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå