Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Er gravid uke 30 og føler meg ikke i form om dagen. Jeg føler meg kvalm og uvel, og har en følelse av å være helt seig innvendig uten å ha spist søtsaker. Gul avføring men ikke noe oppkast. Tung og sliten i kroppen. Mye vondter, murringer og stiklinger nederst i magen. Har og vondt øverst på høyre side, samme punkt foran og bak på rygg, men tror det er muskulatur som er øm. Skal til jordmor på tirsdag men burde jeg hatt en sjekk før den tid? Er så usikker på om det har sammenheng med svangerskapet eller om det kun er normal sykdom på gang. Anonymous poster hash: a2672...4db
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Er gravid uke 30 og føler meg ikke i form om dagen. Jeg føler meg kvalm og uvel, og har en følelse av å være helt seig innvendig uten å ha spist søtsaker. Gul avføring men ikke noe oppkast. Tung og sliten i kroppen. Mye vondter, murringer og stiklinger nederst i magen. Har og vondt øverst på høyre side, samme punkt foran og bak på rygg, men tror det er muskulatur som er øm. Skal til jordmor på tirsdag men burde jeg hatt en sjekk før den tid? Er så usikker på om det har sammenheng med svangerskapet eller om det kun er normal sykdom på gang. Anonymous poster hash: a2672...4db Ikke spør her inne. Ring føden og konferer med dem. Anonymous poster hash: 31ce3...0b7
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Helt gul avføring og smerter ved et området du forklarer kan tyde på galleproblemer. Men jeg er ingen lege eller jordmor, og vil absolutt oppfordre deg til å ringe fødeavdelingen du hører til, eller ta en tur på legevakten. God bedring
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #4 Skrevet 6. mars 2016 å stakkars deg , er du dødsyk du a ? er jo bare GRAVID Anonymous poster hash: 13f5f...72f
Gjest Antarctica Skrevet 6. mars 2016 #5 Skrevet 6. mars 2016 å stakkars deg , er du dødsyk du a ? er jo bare GRAVID Anonymous poster hash: 13f5f...72f Den syke her er nok du, ja...
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #6 Skrevet 6. mars 2016 Jeg synes du skal ta kontakt med legevakten i kveld, Hi. Selv om det mest trolig er ufarlig, så er det noen komplikasjoner som kan komme med lever under graviditet som kan ha lignende symptomer og kan bli veldig alvorlig uten behandling. Så ring legevakten nå! Anonymous poster hash: afbd3...18b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #7 Skrevet 6. mars 2016 å stakkars deg , er du dødsyk du a ? er jo bare GRAVID Anonymous poster hash: 13f5f...72f Hva fader er det for et svar?????!!!! Anonymous poster hash: ecdb7...91a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #8 Skrevet 6. mars 2016 Jeg synes du skal ta kontakt med legevakten i kveld, Hi. Selv om det mest trolig er ufarlig, så er det noen komplikasjoner som kan komme med lever under graviditet som kan ha lignende symptomer og kan bli veldig alvorlig uten behandling. Så ring legevakten nå! Anonymous poster hash: afbd3...18b Ser nå at du opprettet tråden i går, HI. Håper det går bra med deg og at du oppsøkte lege i går! Anonymous poster hash: afbd3...18b
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #9 Skrevet 6. mars 2016 å stakkars deg , er du dødsyk du a ? er jo bare GRAVID Anonymous poster hash: 13f5f...72f En eller annen ungdom uten vett har rotet seg inn her i dag. Så mye rare kommentarer på en dag er det skjelden jeg har sett... Denne kommentaren, fett å gi svinekjøtt til muslimske barn osv... Anonymous poster hash: e0f59...85a
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2016 #10 Skrevet 6. mars 2016 Det du beskriver høres ut som gallestein eller gallegrus. Jeg var kvalm og uvel og hadde gul avføring i månedsvis. Nå har jeg fjernet galleblæra, og alt er vel igjen. Det er faktisk ganske vanlig å få galleproblemer under/etter graviditet. Snakk med legen din, dette går bra! God klem til deg! Anonymous poster hash: 5658c...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå