Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #1 Skrevet 5. mars 2016 Hva kan man finne på som er litt varig? Er jo ikke alle konfirmanter som har en kvikk og frisk oldemor, og det hadde vært gøy med en gave som ble med videre i livet.. Noen tips eller ideer? Anonymous poster hash: 26c75...657
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Hva kan man finne på som er litt varig? Er jo ikke alle konfirmanter som har en kvikk og frisk oldemor, og det hadde vært gøy med en gave som ble med videre i livet.. Noen tips eller ideer? Anonymous poster hash: 26c75...657 Er du oldemor?? Anonymous poster hash: 3fe14...100
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Hva kan man finne på som er litt varig? Er jo ikke alle konfirmanter som har en kvikk og frisk oldemor, og det hadde vært gøy med en gave som ble med videre i livet.. Noen tips eller ideer? Anonymous poster hash: 26c75...657 Er du oldemor?? Anonymous poster hash: 3fe14...100 Hehe, nei selvfølgelig ikke 😀 Jeg er mamma jeg, og oldemor vil ha hjelp av meg til å finne på noe lurt... Anonymous poster hash: 26c75...657
Gjest Antarctica Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Hva kan man finne på som er litt varig? Er jo ikke alle konfirmanter som har en kvikk og frisk oldemor, og det hadde vært gøy med en gave som ble med videre i livet.. Noen tips eller ideer? Anonymous poster hash: 26c75...657 Er du oldemor?? Anonymous poster hash: 3fe14...100 Hehe, nei selvfølgelig ikke 😀 Jeg er mamma jeg, og oldemor vil ha hjelp av meg til å finne på noe lurt... Anonymous poster hash: 26c75...657 Hvis han/hun er friluftsmenneske: samekniv i fin slire med konfirmantens navn. Hvis konfirmanten skal ha bunad på kan det være en bunadkniv.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 Hvilken type er han da? Kan han få teltutstyr, trafikalt grunnkurs på sikt, kamera osv? Jeg er veldig for å gi ting som blir brukt kontra minne-ting som bare ligger i en skuff for alltid. Styr unna sølvbestikk Anonymous poster hash: 68eed...590
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå