Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Magen min er hard som en tromme. Jeg ser ut som jeg gjorde når jeg var 8 mnd på vei. Jeg er ikke forstoppet, men magen har vært slik siste uken. Anonymous poster hash: b4ded...a31
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Jeg er omtrent likedan, noe jeg ikke tåler, men finner ikke ut hva :/ Anonymous poster hash: 01df7...98a
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Magen min er hard som en tromme. Jeg ser ut som jeg gjorde når jeg var 8 mnd på vei. Jeg er ikke forstoppet, men magen har vært slik siste uken. Anonymous poster hash: b4ded...a31 Prøv å kutt ut hvetemel en stund. Da går det over på meg. Anonymous poster hash: 9bf0c...964
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Til å være så slank, med den magen ser du nesten gravid ut? Anonymous poster hash: 2d887...c49
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 Magen min er hard som en tromme. Jeg ser ut som jeg gjorde når jeg var 8 mnd på vei. Jeg er ikke forstoppet, men magen har vært slik siste uken. Anonymous poster hash: b4ded...a31 Prøv å kutt ut hvetemel en stund. Da går det over på meg. Anonymous poster hash: 9bf0c...964 Haha, for min del altså. Ikke at jeg overtar den fra deg. Anonymous poster hash: 9bf0c...964
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 Slank?? Ja, jeg er slank ellers, men magen står jo rett ut. Jeg ser ordentlig gravid ut. Og når jeg sitter, så blir det ikke valker, bare en stor hard kul som står rett ut, slik som når man er gravid. Anonymous poster hash: b4ded...a31
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 Har du noe andre plager? Oppblåst mage på denne måten kommer ofte i forbindelse med cøliaki. Anonymous poster hash: f9eb2...5ea
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 Sånn blir min også innimellom, i tillegg til at jeg får skikkelig smerter ikke hvetemel sin skyld, for har ikke sett noe mønster på det i forhold til mel.. Utrolig kjedelig :/ Anonymous poster hash: 803ae...b90
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #9 Skrevet 4. mars 2016 Nei, eller, jeg føler meg jo ekstremt oppblåst, med mageknip en sjelden gang siste uken. Magen er så oppblåst at om jeg puster skikkelig med magen, så går ikke magen mer ut liksom. Det er ikke mer plass til å gå mer ut. Det er akkurat som at jeg blåser opp magen, helt stram og hard. Anonymous poster hash: b4ded...a31
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #10 Skrevet 4. mars 2016 Jeg hadde en cyste med en diameter på 40 cm i magen da magen min sto ut sånn, fylt med væske og vev, vokst ut fra eggstokken (dermoid cyste). Mye rart som kan skje inni magen, jeg måtte da opereres. Anonymous poster hash: ed16d...488
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #11 Skrevet 5. mars 2016 Magen min er hard som en tromme. Jeg ser ut som jeg gjorde når jeg var 8 mnd på vei. Jeg er ikke forstoppet, men magen har vært slik siste uken. Anonymous poster hash: b4ded...a31 Prøv å kutt ut hvetemel en stund. Da går det over på meg. Anonymous poster hash: 9bf0c...964 Haha, for min del altså. Ikke at jeg overtar den fra deg. Anonymous poster hash: 9bf0c...964 😂 Anonymous poster hash: fbfbd...afd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #12 Skrevet 5. mars 2016 Jeg er omtrent likedan, noe jeg ikke tåler, men finner ikke ut hva :/ Anonymous poster hash: 01df7...98a Må bare legge til.... jeg blir også slik av hvetemel og det meste annet av kornprodukter. Men jeg reagerer tydeligvis også på noe annet :/ Anonymous poster hash: 01df7...98a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #13 Skrevet 5. mars 2016 Jeg er omtrent likedan, noe jeg ikke tåler, men finner ikke ut hva :/ Anonymous poster hash: 01df7...98a Samme her, skikkelig oppblåst vond mage. Prøvde å kutte ut en ting om gangen, tok lang tid før jeg fant ut det var appelsiner og mandariner jeg reagerte på. Det var så sjelden jeg spiste det så fant ikkje ut om jeg ble bedre/verre av å kutte ut andre ting;) Holder meg vekke fra de oransje fruktene og juicene så er bedre nå skjer det bare om jeg har hatt en skikkelig usunn dag/kveld med godterier og lyst brød Anonymous poster hash: d300d...662
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #14 Skrevet 5. mars 2016 I tillegg har du ekstrem svai i ryggen. Ikke rart magen står ekstra ut da. Anonymous poster hash: cc3f1...89b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #15 Skrevet 5. mars 2016 I tillegg har du ekstrem svai i ryggen. Ikke rart magen står ekstra ut da. Anonymous poster hash: cc3f1...89b Ekstrem svai? Det er naturlig for kvinner å være litt svai. Dette her er da godt innenfor normalen, selv om det kanskje er mer svai enn hos deg... Anonymous poster hash: 945d2...4a4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #16 Skrevet 5. mars 2016 I tillegg har du ekstrem svai i ryggen. Ikke rart magen står ekstra ut da. Anonymous poster hash: cc3f1...89b Ekstrem svai har hun ikke . Helt normal . Anonymous poster hash: 04e19...81b
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #17 Skrevet 5. mars 2016 Er du gravid? Anonymous poster hash: 5e75a...76a
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #18 Skrevet 5. mars 2016 Først ville jeg tatt en graviditetstest, selv om du kanskje tenker at det ikke er mulig. Bare for å eventuelt utelukke. Er den fortsatt sånn over helgen ville jeg tatt en tur til legen for å tatt aktuelle tester og forklare det. Oppdater gjerne! Anonymous poster hash: 64636...e76
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #19 Skrevet 5. mars 2016 Jeg ble ferdig med mensen for tre dager siden har ikke hatt sex på 3 mnd, og jeg går på p-piller, og jeg har hatt jevnlig menstruasjon. Og jeg har normalt slik svai i ryggen. Skal prøve å kutte ut matvarer.. Men jeg har aldri reagert på noe før. Anonymous poster hash: b4ded...a31
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #20 Skrevet 5. mars 2016 Det kan være at du har passasjeproblemer i tarmen. Trange partier grunnet sammenvoksninger eller annen innsnevring på tarmen. Egentlig greit å sjekke ut, når det blir på denne måten. Anonymous poster hash: 2f93d...4f6
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #21 Skrevet 5. mars 2016 Hvetemel, poteter, pasta og ris gjør meg sånn. Anonymous poster hash: f32eb...730
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #22 Skrevet 5. mars 2016 En venninne av meg er som deg. Veldig slank. Hun tåler ikke gjær. Spiser hun noe med gjør i står magen rett ut som din. ÅÅÅÅÅÅ som jeg misunner der! Ikke oppblåst mage, men så fin kropp, med så liten mage. Jeg kunne sikkert helt i meg fire pakker gjær og ingen hadde sett forskjell under valkene Anonymous poster hash: 2d887...c49
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #23 Skrevet 5. mars 2016 En venninne av meg er som deg. Veldig slank. Hun tåler ikke gjær. Spiser hun noe med gjør i står magen rett ut som din. ÅÅÅÅÅÅ som jeg misunner der! Ikke oppblåst mage, men så fin kropp, med så liten mage. Jeg kunne sikkert helt i meg fire pakker gjær og ingen hadde sett forskjell under valkene Anonymous poster hash: 2d887...c49 SÅ mye skrivefeil da gitt, men dere forstår... Anonymous poster hash: 2d887...c49
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #24 Skrevet 5. mars 2016 En venninne av meg er som deg. Veldig slank. Hun tåler ikke gjær. Spiser hun noe med gjør i står magen rett ut som din. ÅÅÅÅÅÅ som jeg misunner der! Ikke oppblåst mage, men så fin kropp, med så liten mage. Jeg kunne sikkert helt i meg fire pakker gjær og ingen hadde sett forskjell under valkene Anonymous poster hash: 2d887...c49 SÅ mye skrivefeil da gitt, men dere forstår... Anonymous poster hash: 2d887...c49 Takk for det, men tro meg, du vil ikke se høygravid ut 😂😂 Anonymous poster hash: b4ded...a31
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #25 Skrevet 5. mars 2016 En venninne av meg er som deg. Veldig slank. Hun tåler ikke gjær. Spiser hun noe med gjør i står magen rett ut som din. ÅÅÅÅÅÅ som jeg misunner der! Ikke oppblåst mage, men så fin kropp, med så liten mage. Jeg kunne sikkert helt i meg fire pakker gjær og ingen hadde sett forskjell under valkene Anonymous poster hash: 2d887...c49 SÅ mye skrivefeil da gitt, men dere forstår... Anonymous poster hash: 2d887...c49 Takk for det, men tro meg, du vil ikke se høygravid ut 😂😂 Anonymous poster hash: b4ded...a31 Nei jeg vil ikke det, men gjør jo uansett det med polstringen og valkene mine haha... Håper du finner ut av det! Jeg synes det ser ut som en "gjærmage" Anonymous poster hash: 2d887...c49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå