Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Har hatt så innmari vondt i området rundt eggstokkene (den ene) i dag. Før har jeg kjent eggløsning som en murring, i dag er det som om noen sitter inni der og røsker tak, sliter og rister :/ Er dette innafor? Anonymous poster hash: 31308...ac8
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Jepp, jeg har det slik flere ganger enn ikke, så det er nok normalt. Kan være slik at det er vondt å tråkke ned med foten på samme side som jeg har eggløsning, pga. smerter i eggstokkområdet Anonymous poster hash: 8d556...834
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Jepp, jeg har det slik flere ganger enn ikke, så det er nok normalt. Kan være slik at det er vondt å tråkke ned med foten på samme side som jeg har eggløsning, pga. smerter i eggstokkområdet Anonymous poster hash: 8d556...834 Takk for svar Merkelige greier, er 40år og har aldri kjent noe lignende. Vet du hvorfor det evt gjør så vondt noen ganger? Anonymous poster hash: 31308...ac8
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Jepp, jeg har det slik flere ganger enn ikke, så det er nok normalt. Kan være slik at det er vondt å tråkke ned med foten på samme side som jeg har eggløsning, pga. smerter i eggstokkområdet Anonymous poster hash: 8d556...834 Takk for svar Merkelige greier, er 40år og har aldri kjent noe lignende. Vet du hvorfor det evt gjør så vondt noen ganger? Anonymous poster hash: 31308...ac8 Nei, vet ikke. Jeg er over 40, fikk vel dette da jeg var..... tipper 35, men bare en gang iblant. Det varierer hos meg, fra at jeg ikke merker noe til el til at det er vondt å tråkke ned, reise seg fra en stol. Er nok hormonelt, selv om jeg ikke vet hvorfor det blir akkurat slik. Anonymous poster hash: 8d556...834
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 Jeg får vondt under eggløsning. Det stikker på en måte. Anonymous poster hash: 6b998...11e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 Før fikk jeg mer vondt ved eggløsning enn ved mensen. Var sånn fra jeg var 11-31 år. Etter min siste fødsel for 5 år siden ble det motsatt. Ble lagt inn på sykehuset grunnet kraftige smerter ved siste mens. Nå går jeg på p-piller 24/7 da det viser seg at jeg har Endometriose Anonymous poster hash: eab0d...144
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå