Gå til innhold

Folk flørter med meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, menn har begynt å flørte med meg, det er helt forstyrrende!

Har vært på jobbreise alene, og en del av blikkene både på flyplassen, hotellet og seminaret var ikke mulig å tolke feil.

For ordenen skyld: Jeg kler meg klassisk og sømmende, ingen utringning eller korte skjørt.

Moderat med sminke, langt utslått hår.

Har 3 barn, er slank, men uttenkt.

Haha, hadde jeg visst at dette skulle skje etter jeg fikk barn hadde jeg ikke trodd det 😂

Anonymous poster hash: 6b8d6...2e6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uttenkt=utrent...

Anonymous poster hash: 6b8d6...2e6

Skrevet

Nyt det, det er krydder i hverdagen :D

Anonymous poster hash: 2eefe...1f2
Skrevet

Her også. En gang jeg kom inn på en uteplass stoppet alle å prate idet jeg kom inn i lokalet. Jeg skjønte ikke hvorfor og snudde meg for å se bak meg hva det var alle stirret på.. Men det var altså meg, det var ingen andre der😆 Må nevnes at det var mest middelaldrende menn der..

En annen gang satt jeg meg på en benk for å vente på bussen. Da snudde jenta som satt ved siden av meg til vennene sine og sa:" shit, jeg ble akkurat lesbisk"

Jeg ser ikke på meg selv som attraktiv i det hele tatt og det tar derfor lang tid før jeg skjønner at folk flørter og prøver å sjekke meg opp..

Anonymous poster hash: ee150...84a

Skrevet

Nyt det😊 Bare morsomt å bli flørtet med etter ha fått flere barn.

Husker min eks sa til meg når vi var sammen at ingen andre ville ha meg enn han. Litt senere var jeg på et kurs, og ble overasket over hvor mange som flørtet med deg😂 Når jeg senere endelig forlot min eks så manglet det ikke på tilbud for å si det sånn😄 Da tror jeg det var verre for eksen min...

Anonymous poster hash: b6fc0...649

Skrevet

Nyt det😊 Bare morsomt å bli flørtet med etter ha fått flere barn.

Husker min eks sa til meg når vi var sammen at ingen andre ville ha meg enn han. Litt senere var jeg på et kurs, og ble overasket over hvor mange som flørtet med deg😂 Når jeg senere endelig forlot min eks så manglet det ikke på tilbud for å si det sånn😄 Da tror jeg det var verre for eksen min...

Anonymous poster hash: b6fc0...649

For en dust! Bra du ble kvitt han!

Anonymous poster hash: ee150...84a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...