Gå til innhold

Svigers er så selvsentrerte!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt skal handle om dem og deres ve og vel. De har ingenting imot å klage i tide og utide på alt og alle. De kan gjerne finne på å klage til vertene i f.eks bursdagsselskap på noe de ikke er fornøyd med. Alltid på bagateller. Igjen sitter folk og føler seg små. Jeg blir så lei! Jeg merker dessverre at dette gjør slik at jeg begynner å mislike dem.

 

Anonymous poster hash: ba472...c14

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Alt skal handle om dem og deres ve og vel. De har ingenting imot å klage i tide og utide på alt og alle. De kan gjerne finne på å klage til vertene i f.eks bursdagsselskap på noe de ikke er fornøyd med. Alltid på bagateller. Igjen sitter folk og føler seg små. Jeg blir så lei! Jeg merker dessverre at dette gjør slik at jeg begynner å mislike dem.

 

Anonymous poster hash: ba472...c14

Skjønner jeg godt. Det er uhøflig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...