Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Alt skal handle om dem og deres ve og vel. De har ingenting imot å klage i tide og utide på alt og alle. De kan gjerne finne på å klage til vertene i f.eks bursdagsselskap på noe de ikke er fornøyd med. Alltid på bagateller. Igjen sitter folk og føler seg små. Jeg blir så lei! Jeg merker dessverre at dette gjør slik at jeg begynner å mislike dem. Anonymous poster hash: ba472...c14
Gjest Antarctica Skrevet 5. mars 2016 #2 Skrevet 5. mars 2016 Alt skal handle om dem og deres ve og vel. De har ingenting imot å klage i tide og utide på alt og alle. De kan gjerne finne på å klage til vertene i f.eks bursdagsselskap på noe de ikke er fornøyd med. Alltid på bagateller. Igjen sitter folk og føler seg små. Jeg blir så lei! Jeg merker dessverre at dette gjør slik at jeg begynner å mislike dem. Anonymous poster hash: ba472...c14 Skjønner jeg godt. Det er uhøflig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå