Gå til innhold

Føde i vann - grader?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange grader får jeg lov å ha i vannet i badekaret? Ikke 100% sikker på at vi skal føde i vann selvfølgelig, men håper det.

 

Jeg dusjer/bader normalt i 38-39 grader. Blir dette for varmt? Hva er 'maks'? Jeg fryser VELDIG lett.

 

Anonymous poster hash: f871d...f79

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde å føde i vann, men greide ikke å slappe av under riene i badekaret, så ble ikke noe av. Vannet var varmt og godt, frøys ikke oppi der ihvertfall :)

 

Anonymous poster hash: 1ad5c...747

Skrevet

Jeg fikk ikke lov å ha det fullt så varmt som jeg liker(brennhett😁). Men det var varmt nok. 38 grader kanskje? Fosteret får visst høy puls om vannet er for varmt

Skrevet

Aner ikke, men anbefalt badetemperatur for baby er 37 grader.. Så vil tro man bør ha ca den temperaturen.

 

Anonymous poster hash: 4a9ec...f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...