Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Hvor mange grader får jeg lov å ha i vannet i badekaret? Ikke 100% sikker på at vi skal føde i vann selvfølgelig, men håper det. Jeg dusjer/bader normalt i 38-39 grader. Blir dette for varmt? Hva er 'maks'? Jeg fryser VELDIG lett. Anonymous poster hash: f871d...f79
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Jeg prøvde å føde i vann, men greide ikke å slappe av under riene i badekaret, så ble ikke noe av. Vannet var varmt og godt, frøys ikke oppi der ihvertfall Anonymous poster hash: 1ad5c...747
Sommerfuggel i magen Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Jeg fikk ikke lov å ha det fullt så varmt som jeg liker(brennhett😁). Men det var varmt nok. 38 grader kanskje? Fosteret får visst høy puls om vannet er for varmt
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Aner ikke, men anbefalt badetemperatur for baby er 37 grader.. Så vil tro man bør ha ca den temperaturen. Anonymous poster hash: 4a9ec...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå