Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Er det lett for ikkespansktalende foreldre å hjelpe til med? Anonymous poster hash: 720cb...7d2
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Er det lett for ikkespansktalende foreldre å hjelpe til med? Anonymous poster hash: 720cb...7d2 Nei. Men du kan pugge gloser med dem, da, og verbbøying. Anonymous poster hash: 4075f...17c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Du kan ikke forvente at barna skal velge fag foreldrene kan hjelpe med når de når ungdomsskole og videregående, nå skal de sakte men sikkert løs og ta ansvar for egen læring 😉 Jeg hadde fransk som fremmedspråk, sønnen min valgte tysk. Det går så fint, dette er noe han lærer seg som mamma ikke kan og den utfordringen takler han strålende (han går i 9.klasse) Anonymous poster hash: 08ffd...5b0
Gjest Antarctica Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Last ned en språk-app og lær spansk sammen med barnet? Jeg har Babbel og Rosetta Stone. Syns sistnevnte er best, men folk er forskjellige.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 Hvis du følger med barnets lekser og bøker fra start så kan du jo være hjelpsom et godt stykke ut i språkopplæringen. Eller hiv deg på et kveldskurs i vår😉 Anonymous poster hash: 941bb...879
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 Last ned en språk-app og lær spansk sammen med barnet? Jeg har Babbel og Rosetta Stone. Syns sistnevnte er best, men folk er forskjellige. Takk for godt tips! Har ikke tenkt på at det finnes apper for sånt hi Anonymous poster hash: 720cb...7d2
Gjest Antarctica Skrevet 5. mars 2016 #7 Skrevet 5. mars 2016 Last ned en språk-app og lær spansk sammen med barnet? Jeg har Babbel og Rosetta Stone. Syns sistnevnte er best, men folk er forskjellige.Takk for godt tips! Har ikke tenkt på at det finnes apper for sånt hi Anonymous poster hash: 720cb...7d2 Rosetta er veldig intuitiv. Babbel er dessverre med utgangspunkt i et valgt språk (morsmål), og der har de ikke norsk. Så jeg lærer nå nederlandsk fra svensk, noe som skaper litt avstand...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #8 Skrevet 5. mars 2016 Jeg bruker Mondly (norsk/spansk) og Duolingo (engelsk/spansk) Anonymous poster hash: 246a5...51f
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #9 Skrevet 5. mars 2016 Last ned en språk-app og lær spansk sammen med barnet? Jeg har Babbel og Rosetta Stone. Syns sistnevnte er best, men folk er forskjellige.Takk for godt tips! Har ikke tenkt på at det finnes apper for sånt hi Anonymous poster hash: 720cb...7d2 Rosetta er veldig intuitiv. Babbel er dessverre med utgangspunkt i et valgt språk (morsmål), og der har de ikke norsk. Så jeg lærer nå nederlandsk fra svensk, noe som skaper litt avstand... Hmmm. Lastet ned Rosetta men stod at jeg måtte være registrert på noe vis? Fikk ikke bruke den uten å logge inn og fikk ikke opprettet en bruker😕 Anonymous poster hash: 720cb...7d2
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #10 Skrevet 5. mars 2016 Jeg bruker Mondly (norsk/spansk) og Duolingo (engelsk/spansk) Anonymous poster hash: 246a5...51f Takk for tips Anonymous poster hash: 720cb...7d2
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #11 Skrevet 5. mars 2016 Jeg bruker Mondly (norsk/spansk) og Duolingo (engelsk/spansk) Anonymous poster hash: 246a5...51f Takk for tips Anonymous poster hash: 720cb...7d2
Superdolly Skrevet 5. mars 2016 #12 Skrevet 5. mars 2016 Tiendeklassingen her bruker appen Pugge. Der velger du språk selv og legger inn glosene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå