Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Jeg har alltid vært tynn. Så fikk jeg barn - tre stykker. De første gangene spratt magen inn med en gang,men tredje ganga hang den bare ut, står ut og jeg har ikke fått meg selv til å trene for å få den inn. Men - så er spørsmålet: Finnes det noen av dere som har hatt en skikkelig stor mage i tre år eller mer som så har klart å trene den bort / trene den flat????? Anonymous poster hash: ad355...5e3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Jeg har alltid vært tynn. Så fikk jeg barn - tre stykker. De første gangene spratt magen inn med en gang,men tredje ganga hang den bare ut, står ut og jeg har ikke fått meg selv til å trene for å få den inn. Men - så er spørsmålet: Finnes det noen av dere som har hatt en skikkelig stor mage i tre år eller mer som så har klart å trene den bort / trene den flat????? Anonymous poster hash: ad355...5e3 Jeg klarte å trene magen flat, altså få mye magenuskler. Men huden henger ikke med. Den er ødelagt Anonymous poster hash: b9c47...698
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Hvordan klarte du det? Hva slags øvelser kan du anbefale? Ja, jeg er også redd for huden. Har fått noen slags sprekker nå siden magen står ut og trekker huden med. Kan tenke meg at huden min heller ikke "følger med", men det ville vært så godt å slippe å føle meg gravid, med en mage som står lengre ut en puppene... Anonymous poster hash: ad355...5e3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Har tilnærmet vaskebrett til tross for gigant-baby (nesten 5 kilo) en på 4 kg før det igjen.. Pga løping. Løper ofte og langt. Før jeg begynte med løping hang magen som en deig over bukselinningen. Not Nice! Anonymous poster hash: 2a550...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå