Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Jeg har to barn som spiller. Det fører med seg en del øving. Vanligvis holder de på rundt en time hver daglig, mer før større konserter eller hvis de finner på noe morsomt sammen. Det holder på å drive meg til vanvidd. Jeg har følelsen av å høre på øving hele kvelden og hver kveld. Dere andre som har barn som spiller. Hvordan har dere ordnet dere? Har dere så god plass at barna kan øve uten å forstyrre resten av familien? Har dere innredet lydtett rom? Spesielt min ene liker heller ikke å øve alene. Hun vil helst at vi hører på hele tiden. Jeg blir gal! Anonymous poster hash: a80d9...3e7
Superdolly Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Jeg biter tennene sammen til det knaker i jekslene og smiler, smiler og smiler. Det er til tider slitsomt, men jeg VET at den gangen jeg sier at jeg ikke orker å høre på eller at de må øve på et annet rom, da blir det brått slutt på all øving. Jeg har for øvrig hund, så det hender jeg går tur med den midt i øvingen. Når det blir for intenst.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Jeg biter tennene sammen til det knaker i jekslene og smiler, smiler og smiler. Det er til tider slitsomt, men jeg VET at den gangen jeg sier at jeg ikke orker å høre på eller at de må øve på et annet rom, da blir det brått slutt på all øving. Jeg har for øvrig hund, så det hender jeg går tur med den midt i øvingen. Når det blir for intenst. Jeg har bare katt. Mulig jeg må kjøpe sele til den ;-) Anonymous poster hash: a80d9...3e7
Nyttårs barn Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 At små barn øver i stua med publikum, er greit. Men skal de fortsette å spille må øvingen etter hvert sluses over på eget rom, i kjeller etasjen eller lignende. Nå blir jo også kvaliteten bedre etter hvert, men det er slitsomt å høre på at noen øver.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 Elsker å høre at de øver!I minst to timer hver eneste dag, hverdager, helger og ferier? Så glad i musikk er ikke jeg. Anonymous poster hash: a80d9...3e7
Gjest Antarctica Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 Elsker å høre at de øver!I minst to timer hver eneste dag, hverdager, helger og ferier? Så glad i musikk er ikke jeg. Anonymous poster hash: a80d9...3e7 Da blir de vel gode også, da? Mine øver bare i 20 min daglig. Vi bor sånn at jeg også hører nabogutten øve (og han hører meg.) La meg si det slik: vi har mer glede av ham enn han har av min klønete klimpring. Og det selv om han spiller trommer i inntil 4 timer pr dag. Han har nemlig progresjon, det har ikke jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 Jeg øver selv, jeg!! Anonymous poster hash: a03ee...84c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå