Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Har dere et godt forhold til deres steforeldre? Ble dere behandlet likt som halvsøsknene? Hvilket forhold har besteforeldre/stebesteforeldre til deres barn og til barna til stesøsknene deres? Hvordan har foreldrene deres og steforeldrene deres gjort med gaver? Anonymous poster hash: 51620...7c1
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 1. Nei, kjenner dem egentlig ikke. 2. Nei, to av halvsøsknene har fått det meste, både tid, kjærlighet og materielle ting. 3. Ikke alle som har barn enda, men vet med sikkerhet at når de to som gjenstår å få barn får det så vil disse barnebarna foretrekkes. 4. Viser til nr. to - halvsøsken har vært prioritert med dyre (!) gaver, jeg og delvis et annet halvsøsken er avspist med salgsvarer fra Nille hvis vi i det hele tatt har fått noe. Anonymous poster hash: d5a00...8aa
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #3 Skrevet 5. mars 2016 Alltid skjevt, men det er egentlig greit. Jeg får litt oppmerksomhet fra 4, de får mye fra to. Det går nok opp i opp. Anonymous poster hash: a5e04...df4
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #4 Skrevet 5. mars 2016 Jeg har halvsøsken, samme far. Deres mor, min stemor, er en av personene jeg verdsetter høyest, på lik linje med min egen mor.har aldri følt meg forskjellsbehandlet Anonymous poster hash: 59f78...9b5
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2016 #5 Skrevet 5. mars 2016 Jeg har et veldig godt forhold til halvsøsknene mine, men jeg har aldri bodd sammen med dem. Min far flyttet til andre siden av landet før han fikk dem, så har alltid bare sett dem i helger og ferier. Ble alltid godt det behandlet av min stemor og følte meg alltid inkludert både av henne og familien hennes. Nå gikk hun og min far fra hverandre før jeg fikk barn, men er ganske sikker på at hun hadde vært veldig glad i dem. Min stefar har ingen barn sammen med min mor, men han er veldig glad i barna mine fordet. Barnas "farmor" er forresten mannens stemor og hun elsker dem som om de skulle vært hennes egne. Jeg ble ikke behandlet likt fordi jeg ikke var der så ofte og er en del år eldre enn dem, men ble hverken behandlet dårligere eller bedre. Gaver har alltid vært likt, står fra pappa og xxxx, fra mamma og yyyy. Anonymous poster hash: 34d14...f5d
camillla Skrevet 5. mars 2016 #6 Skrevet 5. mars 2016 Har halvsøsken med samme mor. Vi er vokst opp i lag, og selvom jeg har hatt kontakt med min pappa hele tiden, har egentlig stefaren min tatt papparollen for oss alle, siden det var sammen med han og mamma jeg primært bodde. Så når vi var små ble det ikke gjort noen forskjell på oss søsken, så derfor glemmer jeg at vi er halvsøsken, og ser på dem som helsøsken😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå