Gå til innhold

Ang tvillingfødsel og keisersnitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanskelig å få keisersnitt ved tvillingfødsel?

Anonymous poster hash: 0f8dc...566

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer vel an på hva legen synes er best? Du får ikke lettere keisersnitt pga tvillingfødsel om ikke legen synes det er nødvendig.

Hvorfor vil du ha keisersnitt?

Anonymous poster hash: d4217...a00

Skrevet

Det avgjøres vel i stor grad av leiet til barna?

De jeg kjenner med tvillinger har født vaginalt

Anonymous poster hash: d4fdf...909

Skrevet

Jeg er gravid med tvillinger. Så lenge tv i ligger i hodeleie får vi føde vanlig er det jeg har hørt. Her lå tv i sete og tv 2 i hodeleie lenge, da måtte jeg innstille meg på keisersnitt sa de. Dette varierer fra sykehus til sykehus har jeg inntrykk av. Mine har heldig vis snudd seg så håper og tror jeg får føde vanlig. Håper å slippe å ha operasjonssår og smerter, forbud mot løfting osv når jeg har to bittesmå barn å ta meg av.

Anonymous poster hash: 4bd26...b69

Skrevet

Jeg venter også tvillinger men synes vaginalt virker skremmende. Men tiden etterpå blir jo lettere enn etter ks. Men håper jeg kan få ks hvis "angsten" ikke roer seg.

Skrevet

Er I 1. Trimester men spent på hvordan bevegelse kjennes etterhvert når det er to☺

Skrevet

Er du førstegangsfødende hi? Jeg var også redd, har to barn fra før. Begge fødselene gikk veldig fint. Svar vondt ja, og jeg gler meg ikke denne gangen heller. Men det er absolutt verdt det. Jeg var frisk og fin (vel alt er relativt😂) rett etter fødsel, og smertene var snart glemte, nå får vi jo i tillegg to fantastiske små å fokusere på☺. Jeg er i uke 35 nå, og det er ganske morsomt å kjenne liv over hele magen på samme tid😄 tror de har det trangt nå, kjennest mer som de vrir og vender på seg enn sparking om du skjønner. Og når de får inn en fulltreffer er det ganske vondt faktisk😉 Lykke til med dobbelt Lykke i magen😍

Anonymous poster hash: 4bd26...b69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...