Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Jeg har ikke tatt vare på meg selv og utseendet mitt i det hele tatt. Har vært kraftig overvektig men er på god vei til å få av meg kiloene nå. 15 kilo borte, og 10 igjen for å få en bukplastikk jeg så sårt trenger. Jeg er nesten 40 år og kjenner en sorg over å ikke ha gjort noe for å føle meg vel før. Nå skal jeg endelig få kroppen (nesten) i orden og jeg er straks 40 og alt forfaller uansett veldig snart. Nesten litt sånn " whats the point" i å jobbe så hardt for de siste kiloene for å nå det målet jeg har jobbet så hardt for å nå. Og ikke minst ønsket så sterkt. I det pessimistiske hjørnet i dag gitt 😜 Anonymous poster hash: fa311...007
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Nei nei nei, det er overhode ikke for sent! Bare å gå i gang 😀 Anonymous poster hash: d03d2...f34
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Det er aldri for sent og du er fremdeles ung! Anonymous poster hash: f446b...705
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Du kommer ikke til å se ut som en sekstenåring, men du kan bruke de klærne du vil, du slipper ekstra belastning på knær og hofter og dessuten blir vennene dine eldre i samme tempo som deg. Du blir ikke stygg av å bli eldre. Det er bare erfaringen din som vises og det bør du være glad for. Hvem vil egentlig være 18 år? Ikke en gang attenåringer vil være 18. Anonymous poster hash: 50c03...c5f
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 Taaakk 😄 Trengte litt motivasjon her og dette hjalp faktisk. I mine mørkeste øyeblikk tenker jeg at jeg like gjerne bare kan sitte i sofaen og stappe i meg sjokolade fordi jeg ikke har noen mulighet til å se bra ut uansett. Nei 18 år ville jeg ikke vært, men gi meg gjerne 29 😂 Mulig 40-årskrisa det lukter her. Ha på meg de klærne jeg ønsker er en kjempemotivasjon ja, det lengter jeg etter. Anonymous poster hash: 63e11...9e9
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 Aldri for sent. 60 er jo de nye 40, du har jo derfor 20 år igjen som ung! SÅ blir det nye 20 år som godt voksen Aldri for sent og føle seg vel, er det vel? Selv "gamle damer" på 90 liker jo og ta seg bra ut? Eller? Nyt liver NÅ, planlegg og nyt det fremover også,-ikke tenk på det du har gått glipp av, det kan du jo ikke få tilbake,- og det å la fortiden ødelegge fremtiden er jo i hvert fall dumt! Du er snart 40, fortsatt ung! You go girl Anonymous poster hash: 235c0...c80
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 Du.. jeg er 40 og nyskilt og har aldri sett så bra ut som jeg gjør nå! Jeg har tid til å trene, lage sunne mat, gå til frisøren osv.. smører meg med selvbruning gskrem, renser huden.. og holder på! Jeg får plutselig komplimenter overalt og det er spm en liten bit av himmelen å føle seg så bra ) lykke til med innspurten, du vil elske resultatet : ) Anonymous poster hash: 49bd5...4dc
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 Måler er jo ikke å se ut som en 16-åring, men å se ut som en flott 40-åring! Du er bare halvveis i livet og selvfølgelig skal du ikk gi F den halvdelen som er igjen. Du skal bli den flotteste utgaven av deg selv, være fornøyd, leve og ha det gøy. Anonymous poster hash: 08996...25e
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #9 Skrevet 4. mars 2016 At et lite innlegg her var det som skulle til for å få tilbake motivasjonen,og ikke minst få meg til å smile hadde jeg ikke trodd skulle skje i dag. 😄 Tusen takk fine dere, nå skal de siste 10 kg av! Burde egentlig ta før og etter bilder, men det ser seriøst så grusomt ut at det får være 😂 HI Anonymous poster hash: 63e11...9e9
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #10 Skrevet 4. mars 2016 Det er aldri for sent å se bra ut, men å være slank/ tykk er ikke ensbetydende med fin/stygg. Supert for helsen din at du er gått ned 15 kg! Og selv om du ikke har nådd ditt mål kan du se bra ut, kjøp nye sko, ny parfyme, klipp håret og farg det hos frisør, kjøp noen spreke øredobber! Og smil Anonymous poster hash: c2a6e...6ec
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #11 Skrevet 4. mars 2016 Jeg har ikke tatt vare på meg selv og utseendet mitt i det hele tatt. Har vært kraftig overvektig men er på god vei til å få av meg kiloene nå. 15 kilo borte, og 10 igjen for å få en bukplastikk jeg så sårt trenger. Jeg er nesten 40 år og kjenner en sorg over å ikke ha gjort noe for å føle meg vel før. Nå skal jeg endelig få kroppen (nesten) i orden og jeg er straks 40 og alt forfaller uansett veldig snart. Nesten litt sånn " whats the point" i å jobbe så hardt for de siste kiloene for å nå det målet jeg har jobbet så hardt for å nå. Og ikke minst ønsket så sterkt. I det pessimistiske hjørnet i dag gitt 😜 Anonymous poster hash: fa311...007 Ja, nå er det bare å finne frem brune støttestrømper og gammeldameskjørtene med en gang. Nei! Det er aldri for sent å se bra ut! 40 er jo ikke gammelt en gang!! Anonymous poster hash: 6c365...11b
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #12 Skrevet 4. mars 2016 Så en tegneserie en gang hvor en dame i 30'årene ønsket at hun kunne dra ti år tilbake i tid og daske sitt yngre jeg for å ikke vise frem til skjønnhet når hun faktisk var flott. I neste tegneserierute kommer en ti år eldre utgave av henne og dasker henne hardt. Tror dette illustrerer en del av poenget Anonymous poster hash: 7366d...334
Gjest Skrevet 4. mars 2016 #13 Skrevet 4. mars 2016 Det er aldri forseint å se bra ut. Mange 40 åringer idag ser faktisk freshere ut enn jenter i 20 årene. Mulig vi er mer bevisste på kosthold, utseende, riktig renseprodukter o.l som igjen gjør at vi stråler? Som 25 åring så så jeg ut som ei gammel kjerring , sammenliknet med slik jeg går kledd/ hårfrisyre/ væremåte i dag
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #14 Skrevet 4. mars 2016 Jeg ser mye bedre ut som snart 40 enn som 20-åring! Da var jeg slank, men litt rund i kinnene likevel.. Nå er jeg slank og stram og veltrent! Dessuten har mennene på vår alder begynt å få dårlig syn, ingen ulempe det heller! Ha ha!! Anonymous poster hash: 42354...a9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå