Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Mannen overrasket meg i morges. Tatt seg fri fra jobb og sendte meg på shopping. Jeg har sminka meg, tatt på støvletter og sitter nå og nyter kaffe og mobil helt i fred. Og her kan jeg sitte så lenge jeg vil. Så deilig. Og etter to timer savner jeg lillejenta mi og skynter meg hjem. Hverdagsluksus. Hva gjør deg glad? Anonymous poster hash: 23837...b83
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Å få sitte på do alene :/ Anonymous poster hash: 2be17...051
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Sove til jeg våkner selv.. (men de få gangene det skjer, så enten våkner jeg opp livredd for at det er noe galt med ungene, eller så er de på overnatting, og jeg våkner klokken 7!!! ) så ja... Anonymous poster hash: 31aec...28e
guggu Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Bare å få være HELT alene- aller helst på fjelltur og bare nyte stillheten :-D og hverdagslukseus er å sitte 5 min på do helt alene eller 10imin i dursjen ;-) Kos deg med alenetid i dag :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 Hehe. Dusj og do alene ja. Det er også luksus. HI Anonymous poster hash: 23837...b83
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 Sove til jeg våkner av meg selv (skjer aldri) Møte venninner på cafe midt på dagen Kjøpe flott barnetøy som ungene både trenger og kler. Anonymous poster hash: 3a366...d92
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 Tatt på støvletter? Er det noe du ikke kan ellers med baby? Nå er mine barn "store", minste er fem år. Luksus for meg er å dra på helgetur med venninner eller mannen på spa hotell, shopping og god mat og drikke. Gjerne i utlandet. I hverdagen er barna så opptatt med sitt og det er nesten bare til felles måltider/lekser/aktiviteter jeg ser dem på en helt vanlig ukedag. Så luksus for meg er å finne på noe sammen barna og å ha tid til hver enkelt med en historie på sengekanten. Får mer enn nok egentid. Når de var mindre var det typiske ting som en halvtime på badet i fred, eller å sove hele natten uavbrutt til kl 7. Anonymous poster hash: f6510...f20
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 Stå opp tidligere enn alle de andre og nyte kaffe og nyheter i fred 💞 Anonymous poster hash: 0bc6b...761
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #9 Skrevet 4. mars 2016 Tatt på støvletter? Er det noe du ikke kan ellers med baby? Nå er mine barn "store", minste er fem år. Luksus for meg er å dra på helgetur med venninner eller mannen på spa hotell, shopping og god mat og drikke. Gjerne i utlandet. I hverdagen er barna så opptatt med sitt og det er nesten bare til felles måltider/lekser/aktiviteter jeg ser dem på en helt vanlig ukedag. Så luksus for meg er å finne på noe sammen barna og å ha tid til hver enkelt med en historie på sengekanten. Får mer enn nok egentid. Når de var mindre var det typiske ting som en halvtime på badet i fred, eller å sove hele natten uavbrutt til kl 7. Anonymous poster hash: f6510...f20 Ikke de høyeste. Jeg blir for høy for barnevogna og synes det er bedre å løpe etter ettåringen i lave sko. Anonymous poster hash: 23837...b83
Twintipp og himmelblå Skrevet 4. mars 2016 #10 Skrevet 4. mars 2016 Jeg studerer i Oslo, en time i bil fra her jeg bor. Når vi har mastersamlinger hender det jeg sover på hotell ja.. Bare boltre seg i spennende forskning, rusle til hotellet etter enn tur innom Deli DeLuca, låse seg inn i freden, tappe badekaret fullt, høre på musikk, rusle i badekåpa, sove et par timer og dra på quiz etc med venner i Oslo på kvelden. DET er toppen av lykke for meg👌🏼
Tipptopp Skrevet 4. mars 2016 #12 Skrevet 4. mars 2016 Dusje ALENE. Hjelper ikke å stå alene inne i sele dusjen når ettåringen griner på utsiden og gjør sitt beste for å få vannet ut under dusjdøra sånn at begge (om begge er med) barna må skiftes på fra topp til tå og hele badet er full av vann... Gå på do heeeelt alene. Sove natten igjennom. Ta meg ett bad så lenge jeg vil.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #13 Skrevet 4. mars 2016 Det er luksus å gå på do alene - å kunne gå på senteret alene å prøve klær - å sove lenger enn til 8 om morgenen - å har barnefri føles som skikkelig luksus - se på tv uten at småen sutrer og griner forsi han ville på tv. Må bare bemerket at jeg kun ser på ett tvorprogram mens han er våken. Anonymous poster hash: e6fd1...86c
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #14 Skrevet 4. mars 2016 Sove Dusje Spise Gå på do - I det hele tatt, ekstra super luksus alene. Anonymous poster hash: e8843...5f6
Syngensang Skrevet 4. mars 2016 #15 Skrevet 4. mars 2016 Vere åleine heime, etter at huset er rydda og rengjort. Kunne sette på lydbok og strikke noko fint:-) Ta med eit av barna på kafé eller kino eller skitur, og ha kvalitetstid med en i gangen, få gje han full oppmerksomheit. (Og selvfølgelig gjenta med det andre barnet seinare😉)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #16 Skrevet 4. mars 2016 Hadde ønsket meg tre døgn helt alene i huset... 😀 Det ville vært skikkelig luksus! Anonymous poster hash: 61d35...5c5
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #17 Skrevet 4. mars 2016 Løping! Da er jeg fullstendig utilgjengelig, det er min tid: ufravikelig, viktig, deilig og helsefremmende! Gir meg overskudd også. Anonymous poster hash: 959ba...63e
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. mars 2016 #18 Skrevet 4. mars 2016 1 døgn alene. Være lenge oppe, sove lenge og ikke ha behov for å forte seg for å hente barna. Familietur til Danmark. Shopping med venner. En helgekveld hos venninne®.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #19 Skrevet 4. mars 2016 Hatt en hel helg alene hadde vært luksus , uten mann eller barn ☺️ Gjerne bare for å se en haug med serier eller lese bøker Anonymous poster hash: 8301c...c63
Ariel83 Skrevet 4. mars 2016 #20 Skrevet 4. mars 2016 Å ha tid for meg selv, helt alene, til å gjøre ingenting 😊
Ariel83 Skrevet 4. mars 2016 #21 Skrevet 4. mars 2016 Jeg studerer i Oslo, en time i bil fra her jeg bor. Når vi har mastersamlinger hender det jeg sover på hotell ja.. Bare boltre seg i spennende forskning, rusle til hotellet etter enn tur innom Deli DeLuca, låse seg inn i freden, tappe badekaret fullt, høre på musikk, rusle i badekåpa, sove et par timer og dra på quiz etc med venner i Oslo på kvelden. DET er toppen av lykke for meg Hørtes herlig ut!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #22 Skrevet 4. mars 2016 Barnefri sammen med min mann utover et par timer etter ungene har lagt seg. Anonymous poster hash: a256e...8a3
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #23 Skrevet 4. mars 2016 Jeg trener. Nesten hver dag. Og det er luksus for meg....Alt fra 20min treningsvideo til 1,5t joggetur....Dette er MIN tid,- hvor ikke annet betyr noe enn og være til stede der og da. Treningsvideo er minst gøy (men slipper tenke og planlegge akkurat de 20min da..bare å "Høre etter Jillian"), men helt ok, joggetur er best. Da lytter jeg på radio, nedlastet musikk eller lydbok. Og fokuserer på og komme meg frem. Noen gang presser jeg tid,- andre gang bare lar jeg føttene styre og løper der det måtte passe seg i forhold til tiden jeg har til rådighet.... Tid alene på do er fortsatt et gode, selv med barn på 8 og 12 år. Men etter over 12 år med barn (og mann) har jeg lært og ALLTID si fra når jeg går på do,- hvilket do jeg går på (vi har en gjestedo, også har vi to bad som også har toalett) og at jeg IKKE vil forstyrres før jeg kommer tilbake. Titt og ofte mangler jeg EN i forhold til og gi beskjed og derfor lyder det ofte;- "Hvor er mamma?", eller "mamma, hvor er du?". Når man plages med magen og må risikere og vente et døgn på neste gang kroppen føler for "bommelom",- så er slike avbrudd kjipt, for da får jeg ikke til og bli ferdig.... Anonymous poster hash: 2e7c6...e3d
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #24 Skrevet 4. mars 2016 Har flyttet hjem til foreldrene mine pga utro bf så nå får jeg masse fri tid fram til jeg finner noe eget! Men før det var varm mat en uoppnåelig drøm! Fikk aldri spise middag i fred pga han klarte ikke å passe baby mens jeg spiste. Nå "krangler" mor og far om hvem som skal passe lille mens jeg spiser/dusjer/sover lenge osv er veldig deilig etter 6 mnd alene med allt! Anonymous poster hash: 85b4f...7b6
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #25 Skrevet 4. mars 2016 Med 4 barn fra 5-16 år så er luksus for meg å kunne lese i en bok mens barna er våkne UTEN å bli avbrutt Jeg har barnefri annenhver helg og hver gang tenker jeg "aaaahh, i helgen skal jeg sove til jeg våkner av meg selv". Men hvem tror du våkner i 7-8 tida HVER forbanna morgen? Joda, meg! Slår aldri feil! Anonymous poster hash: 19685...667
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå