Gå til innhold

Dere som har vært i Roma :) Hvor bo mest sentralt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hoteller ved Spansketrappen den aller beste beliggenheten for å bo sentralt? Hvordan er Termini sentralstasjon i forhold? :)

Anonymous poster hash: 88981...1b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hoteller ved Spansketrappen den aller beste beliggenheten for å bo sentralt? Hvordan er Termini sentralstasjon i forhold? :)

Det meste er sentralt i Roma.

Lett å gå på kryss og tvers av byen.

Spansketrappen er veldig sentral.

Om du skal bo så sentralt, hadde jeg valgt et hotell med veranda ut mot fontana traviata.

FANTASTISK utsikt på kvelden :)

Anonymous poster hash: 4190d...929

Skrevet

Det meste er sentralt i Roma.

Lett å gå på kryss og tvers av byen.

Spansketrappen er veldig sentral.

Om du skal bo så sentralt, hadde jeg valgt et hotell med veranda ut mot fontana traviata.

FANTASTISK utsikt på kvelden :)

Tusen takk for svar :) noterer meg det

HI

Skrevet

Jeg elsker hotel adriano. Rett ved pantheon og piazza navona.

Skrevet

Eurostars international palace i via nazionale.. "Hovedgate nr 2" flere cafeer og butikker og du går ned i kjernen på 5 minutter. Derfra er det kort vei til alt

Anonymous poster hash: 1e7e3...74d

Skrevet

Takk for svar alle :) gleder meg. Endelig blir det kjærestetur i mai 💕

HI

Skrevet

Alt er sentralt i Roma. Roma er egentlig en liten by.

Anonymous poster hash: a4cfa...8fe

Skrevet

Vi bodde på Radisson Blue ved termini. Var ganske sentralt, vi gikk til de fleste severdigheter. En gang tok vi metro.

Anonymous poster hash: b50be...1c4

Skrevet

Intown luxery House - ligger rett i nærheten av spansketrappene Koselig lite ,men flott hotell

Anonymous poster hash: c9fd0...1b0

Skrevet

Bo rett ved fontenen- eller spanske trappen! Prøv Airbnb veldig kjekt og enkelt særlig i Roma! Billig eller dyrt det velger du selv.

Anonymous poster hash: 4e235...aff

Skrevet

Og kjøp guidet tur til Colosseum - da slipper du kø! Kjøpes rett utenfor Ink cirkus maximus og området der Cæsar er begravet + du kan møte dagen etter å slippe kø ved Vatikanet - kjempe lurt og gå for dette tilbudet. Betalte 160kr tror jeg!

Skrevet

Og kjøp guidet tur til Colosseum - da slipper du kø! Kjøpes rett utenfor Ink cirkus maximus og området der Cæsar er begravet + du kan møte dagen etter å slippe kø ved Vatikanet - kjempe lurt og gå for dette tilbudet. Betalte 160kr tror jeg!

Da jeg var i Roma var det et hav av guider utenfor Colosseum. De sloss nesten om oss.

Vi var sikkert heldig, for vi ble en gruppe på fire med den fineste guiden noen sinne, SÅ flink, og et fantastisk humør :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...