Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #1 Skrevet 4. mars 2016 Noen som har gjort det? Saken er at jeg har ett barn fra før og nå er ett felles barn på vei. Vi elsker hverandre, men hverdagen får vi ikke til å fungere. Veldig mye pga jobb situasjonen til oss begge. Jeg lurer på om vi kanskje hadde hatt det bedre som særboere.. Noen med erfaring? Anonymous poster hash: ece3e...c35
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #2 Skrevet 4. mars 2016 Hadde ikke gjort det med felles barn på vei Anonymous poster hash: dc54f...276
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #3 Skrevet 4. mars 2016 Nei tenker uansett å vente til barnet kommer for å se. Er ikke noe jeg har vurdert seriøst, men en tanke som har slått meg. Anonymous poster hash: ece3e...c35
Luksusdyret Skrevet 4. mars 2016 #4 Skrevet 4. mars 2016 Særboere med felles barn er jo bare latterlig. Da er man jo ikke sammen. Hvorfor få barn sammen hvis dere ikke får det til å fungere som par? Hvordan har dere tenkt å praktisere det mht samvær, høytider osv? Skal dere ha avtale på hvor mye den enkelte forelderen har barnet, når skal dere pleie deres eget kjæresteforhold for å forbli sammen, hvordan skal dere avlaste hverandre i hverdagen?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #5 Skrevet 4. mars 2016 Nei tenker uansett å vente til barnet kommer for å se. Er ikke noe jeg har vurdert seriøst, men en tanke som har slått meg. Anonymous poster hash: ece3e...c35 Blir det enklere hvis dere går fra hverandre? Anonymous poster hash: d5e7a...9df
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #6 Skrevet 4. mars 2016 Nei tenker uansett å vente til barnet kommer for å se. Er ikke noe jeg har vurdert seriøst, men en tanke som har slått meg. Anonymous poster hash: ece3e...c35 Blir det enklere hvis dere går fra hverandre? Anonymous poster hash: d5e7a...9df Jeg aner ikke:-) jeg innbiller meg at vi begge hadde vært lykkeligere av en eller annen grunn?:-) Anonymous poster hash: ece3e...c35
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #7 Skrevet 4. mars 2016 Særboere med felles barn er jo bare latterlig. Da er man jo ikke sammen. Hvorfor få barn sammen hvis dere ikke får det til å fungere som par? Hvordan har dere tenkt å praktisere det mht samvær, høytider osv? Skal dere ha avtale på hvor mye den enkelte forelderen har barnet, når skal dere pleie deres eget kjæresteforhold for å forbli sammen, hvordan skal dere avlaste hverandre i hverdagen?Ble uplanlagt gravid, så det var ikke meningen å få barn helt enda. Men å vente å se hvordan hverdagen fungerte sammen først. Hverdagen fungerer på sett og vis, men vi begge savner litt å være alene. Vi hadde begge vært single i over 10 år før vi møtte hverandre, så ble vel en større omveltning enn vi var klar over:) som sagt så har jeg hverken luftet det for han eller vurdert det seriøst. Men lurte på om noen andre har gjort lignende Anonymous poster hash: ece3e...c35
Nyttårs barn Skrevet 4. mars 2016 #8 Skrevet 4. mars 2016 Dette høres bare dumt ut HI. Vær glad du har en mann du elsker og et barn på vei. Kanskje det hele har gått litt fort for dere, vær litt rause og unn hverandre tid alene i hverdagen.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #9 Skrevet 4. mars 2016 Dette høres bare dumt ut HI. Vær glad du har en mann du elsker og et barn på vei. Kanskje det hele har gått litt fort for dere, vær litt rause og unn hverandre tid alene i hverdagen. Ja :-) vi skal prøve å være flinkere til det:-) er nok blitt litt voldsomt etter kort tid. Han er en god mann , så absolutt. Anonymous poster hash: ece3e...c35
Luksusdyret Skrevet 4. mars 2016 #10 Skrevet 4. mars 2016 Du må tenke på barna opp i det hele. Man kan da virkelig ikke flytte fra hverandre fordi samliv er "skummelt" og "det har gått litt for fort" når dere elsker hverandre, ikke krangler og mannen din er en god mann. Da har man det for godt og er rett og slett egoistisk og bortskjemt. Man MÅ gi avkall på noe når man får barn. Man kan da ikke fortsette å dyrke seg selv når det går på bekostning av barnet - blant annet alenetid (hvorfor kan dere ikke ha det når dere bor sammen? de fleste har tid til venner, trening, aleneprosjekter selv om de har barn og bor under samme tak).
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #11 Skrevet 4. mars 2016 Snakker dere sammen for å finne løsninger, da? Du skriver at det er jobbsituasjonen til begge som skaper problemer. Men hva tenker dere fremover, er dere villige til å gjøre tilpasninger, ev. en eller begge finne ny jobb? Hva når dere nå får barn, da må jo tilpasninger uansett gjøres? Og om dere flytter fra hverandre, tror du virkelig at det blir enklere å tilpasse seg hverandre? Kom dere til familievernkontoret så fort som mulig og før du føder og snakk sammen og finn løsninger! Anonymous poster hash: 63c5d...3b0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #12 Skrevet 4. mars 2016 Hva med å endre på jobbsituasjonen til begge to i stedet... ?? Anonymous poster hash: b1d36...dd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå