Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Leker med tanken på å starte min egen nettbutikk. Det som ligger mitt hjerte nærmest er barneklær/utstyr, og dette kunne jeg tenke meg å selge. Det store spørsmålet er jo om det hele tatt er noe poeng i å prøve..?? Det finnes jo et hav av denne type nettbutikker allerede. Ville dere ha prøvd?? Anonymous poster hash: e224c...208
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Da må du enten ha noe som er helt unikt, eller kunne konkurrere på pris med de store kjedene. Lekmer og jollyroom har f ex salg hele tiden. Anonymous poster hash: 6127a...4e6
minimii Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Eller så må du få agentur på noen merker som er populære og som få andre nettbutikker har. At nettsiden ser proff ut er også viktig, mange ser for hjemmesnekrede ut og da velger jeg ofte ikke å kjøpe der..
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Hvilken bakgrunn og erfaring har du? Jobber i nevnte bransje selv, har mye kunnskap (f.eks. reparasjon/reklamasjon, innkjøp, salg og service +++++). Selv med den erfaringen jeg har, hadde jeg ikke startet nettbutikk. Har du startkapital? Økonomiforståelse ifh budsjett, fortjeneste? Mange spørsmål en må stille seg. Det er hard konkurranse, ingen tvil om det. Anonymous poster hash: cd9b2...470
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå