Gå til innhold

Tror dere Trump blir presidentkandidat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller (grøss og gru) kan komme til og vinne hele presidentvalget?

Da står vi snart overfor 3 verdenskrig tror jeg.

Anonymous poster hash: 27bb3...87e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Presidentkandidat, ikke president. De andre republikanerne(som har betydelig oppslutning) er minst like ille som Trump.

Anonymous poster hash: 25d85...4f7

Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 4622e...fce

Skrevet

Nja, nei, egentlig ikke. Heldigvis.

Anonymous poster hash: d76a2...be7

Skrevet

Leste på fb istad:

2016: mr. Trump can't win!... Can he?

2017: president Trump can't do that!.. Can he?

2018: you gonna watch The Hunger Games tonight? I hope my district wins...

Denne har jeg tenkt mye på i dag.. Syns faktisk det er litt skummelt å tenke på at han ligger såpass bra an :(

Anonymous poster hash: b0000...533

Skrevet

Hvem skal bli republikaners kandidat ellers? Cruz er jo en ekstremist selv, bare annerledes og Rubio appellerer ikke nok til flere. Så da blir det Trump, eller republikanere velger en annen likevel, og da skal jeg vedde på at Trump går ut av partiet og blir uavhengig.

Håper at Clinton vinner. Har alltid likt henne, selv om hun har mange tvilsomme episoder bak seg. Hun er utvilsom veldig intelligent, og jeg liker hvem hun kjempet for da hun var advokat, nemlig kvinners og barns rettigheter. Tror hun ikke har glemt eller forandret seg så ekstremt.

Anonymous poster hash: 2600d...adc
Skrevet

Ja, jeg tror dessverre det er en stor sjanse for at Donald Drumpf blir neste president. Han drar nok mange sofavelgere. Dette er skummelt.

Anonymous poster hash: fa3c4...439

Skrevet

Ja. Mest sannsynlig.

Dessverre tror jeg at han også vinner selve presidentvalget. Skummelt!!!

Anonymous poster hash: d8acb...7d5

Skrevet

Første gangen jeg så at han stilte til valg, måtte jeg nesten flire, for jeg trodde aldri at den klovnen skulle ha noe sjanse! Men jammen meg..

Selv håper jeg Clinton vinner, det hadde vært skikkelig bra med en kvinnelig president, og hun virker til å ha ben i nesen! Så jeg heier på henne og håper for alt i verden at ikke den gjøken vinner!

*og jeg som egentlig aldri bryr meg om politikk*

Anonymous poster hash: e7988...dcf

Skrevet

Tenker han vinner. Han og Putin blir et fint radarpar som verden har bruk for.

Anonymous poster hash: d542b...035
Skrevet

Hvem skal bli republikaners kandidat ellers? Cruz er jo en ekstremist selv, bare annerledes og Rubio appellerer ikke nok til flere. Så da blir det Trump, eller republikanere velger en annen likevel, og da skal jeg vedde på at Trump går ut av partiet og blir uavhengig.

Håper at Clinton vinner. Har alltid likt henne, selv om hun har mange tvilsomme episoder bak seg. Hun er utvilsom veldig intelligent, og jeg liker hvem hun kjempet for da hun var advokat, nemlig kvinners og barns rettigheter. Tror hun ikke har glemt eller forandret seg så ekstremt.

Anonymous poster hash: 2600d...adc

Clinton er under etterforskning, så hadde det ikke vært for navnet hadde hun ikke fått stilt til valg. Hun støtter også Planned parenthood, som selger kroppsdeler etter aborterte foster.

Trump leder ikke veldigmye. Slår du sammen mandatene til Rubio og Cruz så har de flere. Og når en av dem gir seg kommer ikke mandatene til å komme Trump til fordel. Heldigvis.

Anonymous poster hash: c0d24...321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...