Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Jeg har vært plaget med forstoppelse hele svangerskapet og har kun fått avføring ved hjelp av en god dose duphalac. Nå har jeg rier og kom på at jeg ikke har tømt tarmen på tre dager. Kjenner jeg må på do og det er ikke pga fødselen enda men jeg klarer ikke presse ut avføringen som ligger nederst i tarmen. Hva gjør jeg? Jeg kan ikke gå i fødsel med det som føles ut som 1kg bæsj i tillegg til baby. Anonymous poster hash: 01e3d...981
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Haha; D Jeg spurte om klyx på sykehuset, og fikk det... jeg dreit ikke på meg under fødselene, men var kjemperedd for det..siver vel litt tror jeg..men kom ikke meeengder liksom haha. : )) Men jordmor sa til meg at nesten alle bæsjer på seg... det driter de i for å si det sånn: ) Anonymous poster hash: 31f38...1f1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Første gang fikk jeg klyster. Ganske j.. å holde det inne med rier. Og kjipt å sprute ut bæsj med rier. Andre gang gikk det så kjapt at jeg ikke hadde tid. Under pressingen la jeg knapt merke til at jordmor tørket bæsj under hver pressrie. Foretrakk siste versjon faktisk Anonymous poster hash: 7f4f0...eff
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Fikk klyster begge ganger. Fryktelig behagelig å få tømt seg før man skal til pers. 😊 Anonymous poster hash: c4a1a...b98
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Jeg fødte uten å ha fått klyster, med skikkelig hard avføring. Revnet ekstra pga av avføringa som tvinget seg ut sammen med babyen, og dette hele uten bedøvelse.... Neste gang SKAL jeg ha klyster!!! Anonymous poster hash: 7a275...d3a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Du kan jo bare kjøpe klyster selv? Ev et miniklyster, som Microlax? Anonymous poster hash: ac0a5...265
mamma_bergen Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Jeg fikk klyx når jeg kom inn i fødsel, og veldig glad for det i etterkant! Men jeg føler jeg fikk tømt meg skikkelig, for riene presset ekstra😂 Så jeg satt og brølte og kjeftet og rømte meg grundig
mamma_bergen Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 Jeg fikk klyx når jeg kom inn i fødsel, og veldig glad for det i etterkant! Men jeg føler jeg fikk tømt meg skikkelig, for riene presset ekstra😂 Så jeg satt og brølte og kjeftet og rømte meg grundig Lykke til med fødsel!!❤
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 Brukte 3 ruller Dopapir når riene startet. Trodde jeg tømt meg ganske bra, men neida her bæsjet jeg under fødsel:p Anonymous poster hash: 55cf8...f67
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #12 Skrevet 3. mars 2016 Er det så vanlig altså? Bæsjet ikke på meg ved noen av fødslene. Anonymous poster hash: 272cf...d3c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #13 Skrevet 3. mars 2016 Fikk klyster på sykehuset med nr 1. Med nr to fikk jeg ikke klyster og synest det var ekkelt å bæsje under fødselen. Jeg vet at jordmødre er vandt til sånt, men lukten forstyrret meg og jeg syntes det var flaut. Håper jeg rekker klyster denne gangen, mye bedre å vere ferdig med den biten før fødsel, synest jeg hvertfall. Synest forresten tømming av tarm var en søt måte å uttrykke seg på😉. Anonymous poster hash: d3eee...25b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå