Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Føler jeg har så innmari unormalt mye hår nedentil. Hvis jeg har på truse uten å barbere meg vokser det hår ca 5 cm ned på hvert lår. Dessuten er det mye hår bakover og som vokser ut på sidene på rompeballene :/ Er det jeg som er unormal? Har ikke PCOS eller noe slikt. Har også endel mørke hår på lårene som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Føler meg som en ape:( Anonymous poster hash: 562b0...35d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Jeg er også sånn der nede. Enda jeg er blond med minimalt av kroppshår på resten av kroppen. Anonymous poster hash: 971d6...fee
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Jepp, samme her! Krigen mot hårene blir bare være og være med årene. Er nå 35 og har mye hår både fra navlen og ned, laaang bikinilinje, hår i rompesprekken og lange svarte hår på baksiden av lårene. Har også noen uønskede på overleppa.. Sukk. Har nok mer hår hår enn mannen.. Anonymous poster hash: a9db8...c1a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Føler jeg har så innmari unormalt mye hår nedentil. Hvis jeg har på truse uten å barbere meg vokser det hår ca 5 cm ned på hvert lår. Dessuten er det mye hår bakover og som vokser ut på sidene på rompeballene :/ Er det jeg som er unormal? Har ikke PCOS eller noe slikt. Har også endel mørke hår på lårene som jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med. Føler meg som en ape:( Anonymous poster hash: 562b0...35d Jeg også 😝 Anonymous poster hash: 9b89a...2c7
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Samme her:( vært et problem siden jeg var 16. Tok laser som 19 åring, men etter to tette svangerskap midt i tyveårene, er det tilbake like mye som før. Jeg er ellers helt lys i huden med blondt hår. Med sensitiv hud som hverken tåler voksing eller barbering noe særlig😡 Kjempegøy med bikinisessong ja.. Anonymous poster hash: 1bd9c...529
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå