Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Noen morsome tips? Vi har prøvd i et år, hadde vært kjekt med en morsom vri Anonymous poster hash: af436...8b9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 La testen på badet 😂 Han hadde vært ute den natta og jeg skulle på jobb kl 05.30 en søndag . Prøvde vekke han ( hadde sovet en halv time ) , men han våknet ikke . Han ringte ett par timer etterpå å sa han hadde drømt vi skulle ha barn 😂 Ba han gå badet var ikke planlagt , og vi var relativt unge . Sammen enda mange år etterpå og har verdens nydeligste sønn i skole alder Anonymous poster hash: dc9b1...539
Sommerfuggel i magen Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Jeg tissa på testen, og så fikk han holde den og se først. 😊 Jeg var rimelig sikker på at det ville bli positiv da
Kjerringa med agurken Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Noen morsome tips? Vi har prøvd i et år, hadde vært kjekt med en morsom vri Anonymous poster hash: af436...8b9 Denne gangen tok jeg en digital test som jeg festet til en "glad i deg" bjørn med hjerte, pakket den inn og skrev beregnet termindato innenfor innpakningspapiret. Han ble veldig glad Bamsen står nå på pulten i hjemmekontoret hans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå