Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Hva i svarte er galt med hodet mitt? Fikk brått en enorm hodepine før i dag. Kjennes ut som om venstre hjernehalvdel var full av spiker og ved å sprenges.Øyet kjentes hovent og dunket. Svimmel og ør, og er det fremdeles.Kvalm som jeg var i første trimester når jeg var gravid Forvirret, og stammet veldig når jeg skulle snakke om jeg ikke konsentrerte med veldig. Alle lyder skar i hodet mitt og lys var som 1000w pærer rett i øynene. Ble skikkelig skremt, fått time hos legen på mandag. Noen som har vært borte i det? Anonymous poster hash: f4e29...f27
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Kan være migrene. Noen av tingene du beskriver minner om min migrene.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Er øyet rødt? Anonymous poster hash: 5c211...cbc
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Er øyet rødt? Anonymous poster hash: 5c211...cbc Øyet ser normalt ut, det bare føles ikke slik HI Anonymous poster hash: f4e29...f27
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Hva i svarte er galt med hodet mitt? Fikk brått en enorm hodepine før i dag. Kjennes ut som om venstre hjernehalvdel var full av spiker og ved å sprenges. Øyet kjentes hovent og dunket. Svimmel og ør, og er det fremdeles. Kvalm som jeg var i første trimester når jeg var gravid Forvirret, og stammet veldig når jeg skulle snakke om jeg ikke konsentrerte med veldig. Alle lyder skar i hodet mitt og lys var som 1000w pærer rett i øynene. Ble skikkelig skremt, fått time hos legen på mandag. Noen som har vært borte i det? Anonymous poster hash: f4e29...f27 Du bør faktisk konferere med legevakta dersom du plutselig er forvirret og begynte stamme! Dersom dette er noe helt nytt du ikke har opplevd før! Anonymous poster hash: 732de...5d8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Hva i svarte er galt med hodet mitt? Fikk brått en enorm hodepine før i dag. Kjennes ut som om venstre hjernehalvdel var full av spiker og ved å sprenges. Øyet kjentes hovent og dunket. Svimmel og ør, og er det fremdeles. Kvalm som jeg var i første trimester når jeg var gravid Forvirret, og stammet veldig når jeg skulle snakke om jeg ikke konsentrerte med veldig. Alle lyder skar i hodet mitt og lys var som 1000w pærer rett i øynene. Ble skikkelig skremt, fått time hos legen på mandag. Noen som har vært borte i det? Anonymous poster hash: f4e29...f27 Du bør faktisk konferere med legevakta dersom du plutselig er forvirret og begynte stamme! Dersom dette er noe helt nytt du ikke har opplevd før! Anonymous poster hash: 732de...5d8 Sitter og vurderer det Anonymous poster hash: f4e29...f27
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Du bør kontakte legevakt umiddelbart. (Det kan absolutt være migrene, men det er noen andre ting som bør utelukkes). Anonymous poster hash: 59cc1...c53
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Migrene ja.. Grusomme smerter. Anonymous poster hash: 6d4c9...e6c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Hva i svarte er galt med hodet mitt? Fikk brått en enorm hodepine før i dag. Kjennes ut som om venstre hjernehalvdel var full av spiker og ved å sprenges. Øyet kjentes hovent og dunket. Svimmel og ør, og er det fremdeles. Kvalm som jeg var i første trimester når jeg var gravid Forvirret, og stammet veldig når jeg skulle snakke om jeg ikke konsentrerte med veldig. Alle lyder skar i hodet mitt og lys var som 1000w pærer rett i øynene. Ble skikkelig skremt, fått time hos legen på mandag. Noen som har vært borte i det? Anonymous poster hash: f4e29...f27 Du bør faktisk konferere med legevakta dersom du plutselig er forvirret og begynte stamme! Dersom dette er noe helt nytt du ikke har opplevd før! Anonymous poster hash: 732de...5d8 Sitter og vurderer det Anonymous poster hash: f4e29...f27 Bare gjør det. Jeg har mye hodepine og innimellom så vondt at jeg blir kvalm og uvel. Men hadde jeg fått trøbbel med talen eller tankene, hadde jeg tenkt slag med en gang.. Og da gjelder det å komme raskt til behandling. Anonymous poster hash: 732de...5d8
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 Kan høres ut som migrene ja, men om ikke TS har fått diagnosen tidligere eller ikke er plaget med hodepine ellers ville jeg tro det ikke er det. Et anfall varierer fra 4 timer til tre døgn. Anonymous poster hash: 1f6ef...aff
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 Legevakt . Tror ikke du klarer sitte ved data om migrene Anonymous poster hash: f80d4...5e4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #12 Skrevet 3. mars 2016 Det høres jo ut som migrene, men om du ikke har migrene fra før og plutselig opplever et slikt anfall som du beskriver nå ville jeg ringt legevakten. Særlig det at du plutselig stammer høres litt skummelt ut, så jeg ville fått sjekket det opp.... Hodepine er i de aller aller fleste tilfeller helt ufarlig, men i noen tilfeller er det symptom på alvorlig sykdom, og da bør du komme til lege med en gang. Anonymous poster hash: f9453...c42
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #13 Skrevet 3. mars 2016 Kom deg til lege kjapt! Ikke spør på dib om slike ting. Anonymous poster hash: 8be65...b26
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #14 Skrevet 3. mars 2016 Ring legevakten. Er du gravid nå (litt uklart om du var det) så ringer du hvertfall legevakten. Er det migrene eller bare en skikkelig vond skallebank så er fet bra, er det ikke fette og du ikke kom deg raskt no til lege er det ikke sikkert samvittigheten din har det så bra. Anonymous poster hash: 067d1...8b3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #15 Skrevet 3. mars 2016 Første jeg tenkte var slag. Ikke sitt hjemme og tenk at det sikkert er migrene, la legene finne ut av det! Ring med en gang! Anonymous poster hash: 49489...e11
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #16 Skrevet 3. mars 2016 Har du vært på legevakten hi? Anonymous poster hash: eecc6...a83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå