Gå til innhold

Konstant pms modus mot mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har pms er det ingenting som er så irriterende som han. Alt han gjør og ikke gjør irriterer meg grønn, og jeg lurer ærlig talt på om han er mindre begavet noen ganger.

Men så minner jeg meg selv om at det er pmsen som styrer, og etter et par dager går det over.

Bortsett fra nå. Hjelpe og bevare meg for en dødsirriterende fyr! Jeg veksler mellom å tenke at han bare tenker på seg selv, at han ikke tenker i det hele tatt, at han er lat, at han bare gir noe til jobben, at han er uoppmerksom, at han må ha beskjed om hver minste ting som må gjøres hjemme og selv ikke da klarer å få det til... Alt.

Er jeg bare en bitch, er det mulig det har med nylig oppstart på P-ring å gjøre, eller er det mulig at han faktisk bare er helt idiot og jeg våkner først nå?

Anonymous poster hash: 9380a...1df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? Jeg vet at ikke noen har fasiten, men spekulasjoner holder lenge.

Skrevet

Jeg er et hespetre på pms! Mister all kontroll.

Anonymous poster hash: 09c63...4bf

Skrevet

Jeg er et hespetre på pms! Mister all kontroll.

Anonymous poster hash: 09c63...4bf

Men denne gangen går det ikke over :(

Hi

Skrevet

Det høres ut som du reagerer på p-ringen.

Jeg kan ikke bruke hormonpreparater, jeg blir rett og slett ikke til å være i hus med.

Anonymous poster hash: e02a7...2ed

Skrevet

Jeg går på p-piller å har det akkurat som deg! Får et utbrudd en gang i måneden. Merkelig at jeg fant denne tråden nå. Har akkurat kjeftet å smelt på den stakkars mannen min. Han får virkelig igjennomgå... Jeg har sakt han bare må trekke seg tilbake å ikke svare meg stygt for da blir jeg så innmari sint at det faktisk har hent jeg har kastet ting etter han:( Jeg mister fullstendig kontroll over meg selv å det er så ubehagelig. Når han gjør som jeg har sakt å trekker seg rolig tilbake går det bedre, men jeg ønsker å slippe å være verdens verste kone i de dagene. Jeg har spurt etter råd både hos lege og andre men dette blir ikke bedre.

Anonymous poster hash: 1a0cb...7dc

Skrevet

Jeg og er grusom 😩

Anonymous poster hash: 8e2b7...a1a

Skrevet

Jente også på p ring i forrige mnd,og merker det samme. Tror nok det er ringen og ikke han som er idiot😀

Skrevet

Jeg er akkurat som deg. Har en PMS av en annen verden.

Jeg tåler ikke hormonpreparater over hodet! Evig pms :(

Nå har jeg kobberspiral, reagerer ikke på den, men har selvsagt like sterk pms dritthumør :(

Anonymous poster hash: b992e...fda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...