Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Jeg føler meg som ei gammal mærr og har i noen år nå følt at jeg må gjøre noe sprøtt! Jeg trenger lidenskap!! Men, jeg vil jo ikke være utro og jeg kan ikke flytte fra barna og plutselig leve av å danse salsa på en øde øy... MEN, jeg må snart ha noen som glor på meg med lyst i blikket, som vil danse eggene og sette følelsene mine skikkelig i sving! Å "dresserer" mannen går ikke og vi har liksom gjort alt før. Får det ikke til mer 😔 Og jeg er ingen romantikker, men jeg elsker og flørte, være litt småfrekk og kjenne man har draget. Nei, jeg flyr ikke på byn og sjekker markedet, det er ikke det jeg ønsker. Der finnes bare altfor unge guttevalper eller gamle griser 😳 Jeg vil ha noe skikkelig noe! Noe som mannen min, men som oppfører seg litt mer som da vi var unge. Nei, han gjør ikke det selv om jeg ber han. Lidenskapen er borte. Vi har respekten og tryggheten, men jeg vil ha mer! Tror jeg snart må legges inn på psykiatrisk! Nå ser jeg filmer og drømmer meg bort. Lurer på å slanke meg, slå av lyse og søke jobb på Wallmanns salonger. Verden skulle vært mer som der! Slik den var på 50 tallet!! Med glam og lidenskap og fine kjoler og wow 😍 (nei, vi snakker ikke om baksiden her!!) 40 års krise! Jeg vil løpe naken på jordet og synge høyt hele natta sammen med "alle andre". Slik vi gjorde da vi unge. Jeg vil gjøre noe sprøtt! Finne på noe faen, men det må ikke være ulovlig eller slemt. Hva søren skal jeg gjøre???? Blir gal! 👯🍸🎉🙈 Anonymous poster hash: a2705...578
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Herregud, ha deg et lite eventyr på si. Du har ikke så mange andre alternativ. Når mannen er en 'lost cause' så er det lite annet du kan gjøre foruten å forlate ham. Da må du bare leve et lite dobbeltliv en liten stund! Og ingen tar skade av det om ingen vet... Alternativet er faktisk å si det som det er til mannen, og foreslå dette (fordi alternativene er ikke fordelaktige for ham); Det finnes hoteller i bl.annet Karibien, der par drar for å treffe andre par og drive med litt Swinging. Ta dere en ferie dit, og lev på minnene etterpå 😊 Føler med deg, har vært i dine sko, men jeg traff en mann som jeg hadde et forhold til. Min tabbe var at jeg ble skikkelig forelsket, har ingen følrlser for mannen min lenger og vet ikke om jeg kan leve sånn.... må jo ha lifenskap i livet!! Anonymous poster hash: db1d5...88c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Jeg føler meg som ei gammal mærr og har i noen år nå følt at jeg må gjøre noe sprøtt! Jeg trenger lidenskap!! Men, jeg vil jo ikke være utro og jeg kan ikke flytte fra barna og plutselig leve av å danse salsa på en øde øy... MEN, jeg må snart ha noen som glor på meg med lyst i blikket, som vil danse eggene og sette følelsene mine skikkelig i sving! Å "dresserer" mannen går ikke og vi har liksom gjort alt før. Får det ikke til mer 😔 Og jeg er ingen romantikker, men jeg elsker og flørte, være litt småfrekk og kjenne man har draget. Nei, jeg flyr ikke på byn og sjekker markedet, det er ikke det jeg ønsker. Der finnes bare altfor unge guttevalper eller gamle griser 😳 Jeg vil ha noe skikkelig noe! Noe som mannen min, men som oppfører seg litt mer som da vi var unge. Nei, han gjør ikke det selv om jeg ber han. Lidenskapen er borte. Vi har respekten og tryggheten, men jeg vil ha mer! Tror jeg snart må legges inn på psykiatrisk! Nå ser jeg filmer og drømmer meg bort. Lurer på å slanke meg, slå av lyse og søke jobb på Wallmanns salonger. Verden skulle vært mer som der! Slik den var på 50 tallet!! Med glam og lidenskap og fine kjoler og wow 😍 (nei, vi snakker ikke om baksiden her!!) 40 års krise! Jeg vil løpe naken på jordet og synge høyt hele natta sammen med "alle andre". Slik vi gjorde da vi unge. Jeg vil gjøre noe sprøtt! Finne på noe faen, men det må ikke være ulovlig eller slemt. Hva søren skal jeg gjøre???? Blir gal! 👯🍸🎉🙈 Anonymous poster hash: a2705...578 Jeg forstår deg 100 prosent. Jeg opplevde plutselig å bli jaktet på av en fantastisk mann. En lang stund med meldinger og tilnærmelser som jeg ikke gjengjelde - men var direkte avhengig av.. Så skjedde det. Vill og hemningsløs klinings. Det var helt fantastisk! Jeg kjenner det enda i kroppen. Jeg sa nei til sex, men kunne like gjerne gjort det for sviket mot mannen kunne uansett ikke blitt verre. Resultatet: svart samvittighet, vill forelskelse, kjærlighetssorg fordi jeg måtte bryte all kontakt. Men fy satan.. Den følelsen han ga meg den ene kvelden.. Trodde jeg aldri mer skulle oppleve det.. Anonymous poster hash: 3caef...5ee
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Veldig fristende med en liten romanse, MEN jeg orker dessverre ikke alle baksidene ved slik risiko! Og hadde sett så ned på mannen om han gjorde noe slikt! 😳 Nesten så jeg innimellom tror han gjør litt galt for å være så "avslappet" som han er kan da ikke være normalt?! Det er kanskje det... Nei, jeg må finne på noe annet altså! Noe som setter følelsene litt i sving 😍 Ta meg jobb som skuespiller eller på en litt halvluguber bar kanskje 😂👯 Hi Anonymous poster hash: a2705...578
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Hahaha, jeg kom på noe 😂 I går så fantaserte jeg om han Cornelius (?) pt fyren. Jeg er jo feit, gammal mamma, så kanskje han ville tatt meg som et oppdrag?! Tenk å jogget lett etter han nedover gata mens kiloene rant av og blodet bruset i årene 😉 Kunne finni på mye moro der jeg uten å gå over streken 😂🙈👯🍸 For i det minste er nok han profesjonell så det hadde jo liksom ikke kunnet feile 😁 Noen mnd på solsiden 😍 Ekstrabetalt for å holde hånda og leke kjæreste på gata innimellom 😂 Jeg tror jeg dauer 🙈😂 Hi Anonymous poster hash: a2705...578
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Hahaha 😂 Enig!! Anonymous poster hash: 753b7...085
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå