Gå til innhold

Når folk har sex på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Film/tv, hvor gjør de av sæden? Når de er ferdig legger begge parter seg bare helt vanlig i senga. Jeg skjønner at noen bruker kondom, men hva med de som ikke gjør det? Det ser jo så enkelt og greit ut...

Anonymous poster hash: ab734...793

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror kanskje det hadde ødelagt litt av effekten i en glamorøs erotisk thriller og la kvinnen traske ut på toalettet etter akten med sæd rennende nedover beina ;)

Men akkurat dette husker jeg faktisk var en uventet problemstilling da jeg hadde sex uten kondom for aller første gang. Jeg reiste meg opp og *klissete*! Var overhode ikke forberedt på at det skulle renne ut igjen på den måten, hehe ... Altså, jeg skjønte det jo når jeg tenkte meg om, men jeg hadde liksom ikke tenkt over det. Som du skriver, de viser jo ikke dette på filmer hvor sex er involvert ;)

Anonymous poster hash: adcf5...4b6
Skrevet

Det er jo bare til å legge seg ned i armene til hverandre og kose! ;) Noen ganger våte flekker i sengen og på sengetøyet, men de tørker og vi bytter ganske ofte på sengen :)

Det jeg reagerer mer på, er de som våkner og begynner å kysse/kline(på film), for det er helt uaktuelt for min del, morgenånde er boss :P

Anonymous poster hash: f6e19...f9a

Skrevet

De har ikke sex på ekte 😂😂

Anonymous poster hash: be802...149

Skrevet

Det er jo bare til å legge seg ned i armene til hverandre og kose! ;) Noen ganger våte flekker i sengen og på sengetøyet, men de tørker og vi bytter ganske ofte på sengen :)

Det jeg reagerer mer på, er de som våkner og begynner å kysse/kline(på film), for det er helt uaktuelt for min del, morgenånde er boss :P

Det er null problem, vi har mye morgensex. Er ofte da det er best! :)

Skrevet

Det er null problem, vi har mye morgensex. Er ofte da det er best! :)

Ja, er enig med at morgensex er veldig godt ;) Men da våkner jeg gjerne med at han kommer inn i meg bakfra, og sånn ellers blir det kyssing og sånt på huden rundt om, og småkyss på munnen bare, jeg fikser bare ikke morgenmunn😂

Skrevet

De har ikke sex på ekte 😂😂

Anonymous poster hash: be802...149

Nei, har de ikke?

Altså, du skjønte hva jeg mente...

Anonymous poster hash: ab734...793

Skrevet

Det rinner ikke noe ut av meg etterpå, kanskje det kommer ut en bitteliten mengde neste morgen når jeg går på do, men ingen flekker på lakenet. Heldigvis, for det å måtte reise seg opp etter akten er jo så stort ork ;)

Har vært sammen med ulike menn med ulik stor "dose", og har aldri fått flekker på lakenet uansett.

Kanskje vi er litt forskjellige innvendig?

Eller kanskje jeg bare trenger ekstra mye sink - sæd kan være kvinnens største sinkkilde ved regelmessig sex uten kondom ;)

Anonymous poster hash: a4840...1a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...