Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Noen i rumpa? Anonymous poster hash: fd245...0e9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Det kan være det ja. Tross alt befinner det seg en del tarmbakterier der, og selv ikke en grundig vask vil klare å fjerne alt. Det betyr ikke at man må bli (alvorlig) syk av det, men det er en viss risiko. Anonymous poster hash: f51b8...49c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Det kan være det ja. Tross alt befinner det seg en del tarmbakterier der, og selv ikke en grundig vask vil klare å fjerne alt. Det betyr ikke at man må bli (alvorlig) syk av det, men det er en viss risiko. Anonymous poster hash: f51b8...49c Var det jeg tenkte ja Anonymous poster hash: fd245...0e9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Farlig og farlig. Det går jo an å bli syk av tarmbakteriene, men som regel blir man forgiftet av tarmbakterier når enkelte typer tarmbakterier har fått anledning til å formere seg i mat... De fleste tarmbakterier er snille bakterier, som man trenger. Anonymous poster hash: 841d4...543
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Jeg har ikke blitt syk ennå Mannen min elsker det! Han er alltid nyvasket og relativt nybabert Anonymous poster hash: 03e36...11d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Slikkerdu mannen din i rompa! Så ufattelig ekkelt!!!! Anonymous poster hash: f92fc...f0b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Jeg har ikke blitt syk ennå Mannen min elsker det! Han er alltid nyvasket og relativt nybabert Anonymous poster hash: 03e36...11d Kanskje jeg skal tørre da.. Mannen ønsker det... 😛😛 Anonymous poster hash: fd245...0e9
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Slikkerdu mannen din i rompa! Så ufattelig ekkelt!!!! Anonymous poster hash: f92fc...f0b 😂😂 Anonymous poster hash: 03e36...11d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Jeg har ikke blitt syk ennå Mannen min elsker det! Han er alltid nyvasket og relativt nybabert Anonymous poster hash: 03e36...11d Kanskje jeg skal tørre da..Mannen ønsker det... 😛😛 Anonymous poster hash: fd245...0e9 Bare be han vaske og fikse først Det var en barriere for meg, men jeg gjorde litt og litt, altså nærmet meg det over tid Og nå er det helt greit! Jeg blir faktisk tent av det pga hans nytelse, han har aldri kommet som slikt før, det eksploderer Anonymous poster hash: 03e36...11d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 Jeg har ikke blitt syk ennå Mannen min elsker det! Han er alltid nyvasket og relativt nybabert Anonymous poster hash: 03e36...11d Kanskje jeg skal tørre da..Mannen ønsker det... Anonymous poster hash: fd245...0e9 Bare be han vaske og fikse først Det var en barriere for meg, men jeg gjorde litt og litt, altså nærmet meg det over tid Og nå er det helt greit! Jeg blir faktisk tent av det pga hans nytelse, han har aldri kommet som slikt før, det eksploderer Anonymous poster hash: 03e36...11d Jepp. Så lenge han er nydusjet og ordentlig ren bak, så er det deilig å leke med tungespissen rundt og se eksplosjonen . Anonymous poster hash: 165eb...b31
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 ÆSJ!!!! Det er jo utrolig kvalmt :-O Anonymous poster hash: 3700c...bda
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #12 Skrevet 3. mars 2016 En risiko er det, selv når personen er nydusjet. Man vil aldri få bort alle tarmbakterier. Er det en person man har bodd sammen med en stund har man likere bakterieflora enn om det er en man akkurat har møtt, men likevel kan det være en risiko. Tarmbakteriene er en ting, at man kan få i seg parasitter er en annen ting.... Anonymous poster hash: ea5c6...8b4
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #13 Skrevet 3. mars 2016 Trodde ærlig talt det var litt sånn som menn gjorde med kvinnen, hvis man absolutt skal slikke på/rundt anus. Kunne liksom ikke falt meg inn å slikke rundt mannens analåpning. Hadde jeg prøvd meg hadde jeg fått så ørene flagret, han virker IKKE interessert i at noe skal verken rundt eller inni analåpningen. Anonymous poster hash: f92fc...f0b
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #14 Skrevet 3. mars 2016 Trodde ærlig talt det var litt sånn som menn gjorde med kvinnen, hvis man absolutt skal slikke på/rundt anus. Kunne liksom ikke falt meg inn å slikke rundt mannens analåpning. Hadde jeg prøvd meg hadde jeg fått så ørene flagret, han virker IKKE interessert i at noe skal verken rundt eller inni analåpningen. Anonymous poster hash: f92fc...f0b Min eks var også veldig i mot alt som hadde med rumpen hans å gjøre. Jeg har egentlig aldri tenkt over det, men det viser seg at ganske mange menn liker det Og hvorfor skal ikke de like det når damer liker det? Og mange homofile selvsagt. Anonymous poster hash: 03e36...11d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #15 Skrevet 3. mars 2016 Jeg har ikke blitt syk ennå Mannen min elsker det! Han er alltid nyvasket og relativt nybabert Anonymous poster hash: 03e36...11d Kanskje jeg skal tørre da..Mannen ønsker det... Anonymous poster hash: fd245...0e9 Bare be han vaske og fikse først Det var en barriere for meg, men jeg gjorde litt og litt, altså nærmet meg det over tid Og nå er det helt greit! Jeg blir faktisk tent av det pga hans nytelse, han har aldri kommet som slikt før, det eksploderer Anonymous poster hash: 03e36...11d Jepp. Så lenge han er nydusjet og ordentlig ren bak, så er det deilig å leke med tungespissen rundt og se eksplosjonen . Anonymous poster hash: 165eb...b31 Kan bli interessant å se hvor det eksploderer ja....😨 Anonymous poster hash: 1776e...074
Gjest Skrevet 3. mars 2016 #16 Skrevet 3. mars 2016 Og der la jeg vekk min karamell kule fra Pascal hvor jeg satt å slikket på ......
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #17 Skrevet 3. mars 2016 Og der la jeg vekk min karamell kule fra Pascal hvor jeg satt å slikket på ...... Ohh, det hørtes veldig godt ut! 😂 Anonymous poster hash: 03e36...11d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå