Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Til et par i 30 årene uten barn? http://m.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=72005701 Anonymous poster hash: 9b02f...02c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Ønsker dere barn? Jeg liker ikke funkis hus. Liker nest vegghengt toalett. Men bortsett fra det var det nytt og lyst Anonymous poster hash: 7b989...9f3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Ønsker dere barn? Jeg liker ikke funkis hus. Liker nest vegghengt toalett. Men bortsett fra det var det nytt og lyst Anonymous poster hash: 7b989...9f3 Ja, det ønsker vi. Nå bor vi i et stort hus, hvor hovedetasjen er i andre. Det samme ser jeg i denne boligen. Litt usikker. Men så bor vi på neskollen, og liker oss ikke her. Vegghengt toalett eller ei, bryr meg ikke. Hi Anonymous poster hash: 9b02f...02c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Ønsker dere barn? Jeg liker ikke funkis hus. Liker nest vegghengt toalett. Men bortsett fra det var det nytt og lyst Anonymous poster hash: 7b989...9f3 Ja, det ønsker vi.Nå bor vi i et stort hus, hvor hovedetasjen er i andre. Det samme ser jeg i denne boligen. Litt usikker. Men så bor vi på neskollen, og liker oss ikke her. Vegghengt toalett eller ei, bryr meg ikke. Hi Anonymous poster hash: 9b02f...02c Hvis dere ønsker barn så hadde jeg kanskje ikke kjøpt dette huset. Pga som du sier hoved etasjen er i 2 etg Anonymous poster hash: 7b989...9f3
amandine Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Det sa jeg også, angående hovedetasje i andre. Med fire barn, -ALDRI!, sa jeg. Men - beliggenheten er viktigere, hovedetasje i andre er ikke noe stort problem. Selv om jeg av og til sukker med tanke på hvor mange liter melk jeg sleper opp trappa i løpet av et år! Jeg synes faktisk det er deilig å være litt luftig over bakken når jeg er i stue/spisestue/kjøkken.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Nytt og fint. Tungvint planløsning. Og mulig det er bildet men trappen ser ekstrem bratt ut. Ser for meg å gå i den med et barn på armen. Ellers var det jo bare hvitt, hadde nok malt masse. Likte soverom med omkledning da. Største minuset er liten tomt. Anonymous poster hash: 8189b...18e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Nytt og fint. Tungvint planløsning. Og mulig det er bildet men trappen ser ekstrem bratt ut. Ser for meg å gå i den med et barn på armen. Ellers var det jo bare hvitt, hadde nok malt masse. Likte soverom med omkledning da. Største minuset er liten tomt. Anonymous poster hash: 8189b...18e I tillegg upraktisk at barna sover i en annen etasje. Jeg liker å ha de i nærheten hvis de roper, i tillegg tenker jeg alltid på brann. Jeg er livredd for brann. Anonymous poster hash: 8189b...18e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Fint hus men synes stue/kjøkken var for lite... Anonymous poster hash: 69e5f...c6f
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 For så vidt et fint hus, men altfor lite og altfor dyrt ift størrelse og kvaliteter syns jeg. Anonymous poster hash: 0881e...c22
Nyttårs barn Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 Synes huset var kjempefint! Elsker funkishus jeg da. Det er jo plass til barn der, dere blir dessuten ikke trebarnsforeldre over natten. (lite sansynlig i hvert fall, kjenner faktisk noen som ble det)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #12 Skrevet 3. mars 2016 For det første så ser kjøkken/stua knøtt liten ut, og at når man sitter i sofaen, så sitter man på kjøkkenet. Og naboer for tett på, man vil alltid bli sett da man er ute. Og soverom i forskjellige etasjer. Jeg bor selv i halvparten av tomannsbolig i borettslag. Men på terrassen, så er det bare skog, og ingen naboer som kan se inn. Jeg kan gå naken om jeg ønsker der. Anonymous poster hash: af0a5...d0e
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #13 Skrevet 3. mars 2016 Helt ok? Det er jo ganske lite, og mye av gulv/fliser ser litt "billig" ut. Type standard fra utbygger. Men smaken er som baken Anonymous poster hash: e2060...4dd
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #14 Skrevet 3. mars 2016 Veldig lekkert hus! MEN hadde aldri orket å ha helt åpen løsning til stue og kjøkken, hvertfall ikke mtp på at stua er så lita. Å ha stue og kjøkken i overetasjen er tungvint. Vi flyttet fra et slik hus og bygde et hus der det var i samme etasje som vi kom inn. Også ugunstig å måtte ha små barn sovende i en annen etasje. Kjipt med vanlig toalett i funkishus. Men hver sin smak:) Anonymous poster hash: 9ce5c...51c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #15 Skrevet 3. mars 2016 Synes det ble litt vel mye kjøkken i stua. Forutsetter veldig at man klarer å holde kjøkkenbenkene ryddige til enhver tid. Upraktisk med et soverom oppe og to nede. Anonymous poster hash: 1394a...1d3
TPK Skrevet 3. mars 2016 #16 Skrevet 3. mars 2016 Enig med de andre, jeg hadde ikke orket å ha sofaen "på kjøkkenet". Og i et sånt hus var det veldig rart at de hadde valgt en sånn gammeldags do 😄 Men det er jo lett å endre på da
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #17 Skrevet 3. mars 2016 Tusen takk for alle svar! Hi Anonymous poster hash: 9b02f...02c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #18 Skrevet 3. mars 2016 Er det dører ut på de soverommene nede? Ikke lurt hvis dere ønsker barn, tenåringer hadde elsket friheten det gir ihvertfall og småbarn vil nok finne ut at de kan gå på eventyr ute hvis man ikke passer på Anonymous poster hash: ca4b1...1b7
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. mars 2016 #19 Skrevet 3. mars 2016 Utrolig flott hus med unntak av at stua var altfor liten til å ha åpen løsning
Mandala Skrevet 3. mars 2016 #20 Skrevet 3. mars 2016 Forferdelig liten stue/ kjøkken. De går helt i ett. Ser ut som sofaen nesten går bortenfor der kjøkkenbordet står, og tven er klin inntil benkeplaten. Det blir for tett for min del. Takke meg til 70-tallskjøkkenet mitt uten åpen løsning 😜
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #21 Skrevet 3. mars 2016 Synes planløsningen var dårlig. Stue+kjøkken knøttlite. Lang gang med lite nyttbart areal. carport med dør inn til soverom?? og hva i heite skal med omkledningsrom når man har såpass lite annen plass??? Hadde aldri i livet betalt 4 mill for det der! Anonymous poster hash: e6131...f91
Fandens Oldemor Skrevet 3. mars 2016 #22 Skrevet 3. mars 2016 Jeg likte det. Ser bare fordeler med å ha stue og kjøkken i 2. etg. Synes derimot det var synd at soverommene ble så små på bekostning av den brede gangen nede. Ser de har lagt opp til en slags TV-stue, det er jo en ubrukelig løsning all den tid det er åpent opp.
Hjertefru Skrevet 3. mars 2016 #23 Skrevet 3. mars 2016 Fint hus, men ser for meg at det blir rotete/trangt med selv kun to barn. Flott til 1-barnsfamilie Det så veldig skikkelig ut, fine bad. Flott med garderobe tilknyttet hovedsoverom. At hovedetasjen er i 2. tror jeg ikke er noe stort problem, heller ikke at "barnerommene" ligger i en annen etasje.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #24 Skrevet 3. mars 2016 Smalt hus, ikke lurt med dører ut fra soverom nede siden det da blir barnerom. (1 rett ut i carporten?merkelig..) liker ikke å sove i annen etg enn barna. Jeg er litt sånn skrudd sammen. Dårlig med bodplass innendørs? Eller pent hus, men lite brukervennlig med barn. Anonymous poster hash: 85075...db0
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #25 Skrevet 4. mars 2016 Lissomfunkis med dårlige planløsninger. Kunne muligens fungert om vi ikke hadde hatt barn, men da hadde vi ikke bodd på Jessheim. Anonymous poster hash: 5dfa9...cb8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå