Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Hva tenker dere om kronprinsesseparets navnevalg? Â Anonymous poster hash: 5069f...e3b
Gjest Antarctica Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Flott! Olof er vel litt for Palme, da...?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Carl Oscar hadde vært finere, men ellers helt greit navn. Ikke min stil med Olof, men ja, fint navn. Anonymous poster hash: 02d9a...de1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Flott! Olof er vel litt for Palme, da...? Olof er Daniels fars navn, og Daniels andre fornavn. Â Â Anonymous poster hash: 5069f...e3b
Gjest Antarctica Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016  Flott! Olof er vel litt for Palme, da...? Olof er Daniels fars navn, og Daniels andre fornavn.  Anonymous poster hash: 5069f...e3b Pokker. Jeg gikk og tenkte på om de ville putte inn Olof for Palmes skyld. Men neida.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Fint og kongelig  Anonymous poster hash: 058d5...58f
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Høres ut som tre navn satt sammen som ikke matcher. Carl oscar hadde klinget ok, men Oscar Carl Olof? Litt som Alexander Henning Teodor, ikke så god klang akkueat  Anonymous poster hash: 0b10a...9be
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Jeg synes hvert navn er fint for seg, men å uttale alle tre har jeg problemer med. Blir fort Oscak Caff Loofflof  Anonymous poster hash: 9226a...f6f
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Han skal jo ikke bruke alle 3 navnene. Er Oscar som blir brukt i det daglige. Â Anonymous poster hash: f78d8...18c
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 Oscar er ikke min smak. Ikke de andre navnene heller, men flott at farfar også blir oppkalt. Anonymous poster hash: d2798...88a
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 Jeg syns det er flott! Liker hvordan O'en og C'en går igjen i navnerekken (om man kan si det sånn). Rart at folk reagerer på Olof, er ikke det den svenske versjonen av Olav da, som annenhver norske unge heter?  Anonymous poster hash: 6bd38...004
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #12 Skrevet 3. mars 2016 Litt sånn; ble ikke enige om navn vi, så vi tok dem alle! Og rekkefølgen trakk vi ut av en hatt...  Anonymous poster hash: d2ad9...e2a
Gjest Antarctica Skrevet 3. mars 2016 #13 Skrevet 3. mars 2016 Litt sÃ¥nn; ble ikke enige om navn vi, sÃ¥ vi tok dem alle! Og rekkefølgen trakk vi ut av en hatt...  Anonymous poster hash: d2ad9...e2a De kongelige har jo forpliktelser mht oppkalling, sÃ¥ han har jo et relativt lett navn sammenligna med en del andre. Dronning Margrete, prins Charles osv har fire fornavn hver - og Portugals siste konge het (pust inn): Manuel Maria Filipe Carlos Amélio LuÃs Miguel Rafael Gabriel Gonzaga Francisco de Assis Eugénio de Bragança Orleães Sabóia e Saxe-Coburgo-Gotha
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #14 Skrevet 3. mars 2016  Litt sÃ¥nn; ble ikke enige om navn vi, sÃ¥ vi tok dem alle! Og rekkefølgen trakk vi ut av en hatt...  Anonymous poster hash: d2ad9...e2a De kongelige har jo forpliktelser mht oppkalling, sÃ¥ han har jo et relativt lett navn sammenligna med en del andre. Dronning Margrete, prins Charles osv har fire fornavn hver - og Portugals siste konge het (pust inn): Manuel Maria Filipe Carlos Amélio LuÃs Miguel Rafael Gabriel Gonzaga Francisco de Assis Eugénio de Bragança Orleães Sabóia e Saxe-Coburgo-Gotha Og poenget ditt er? At jeg har uttalt at alle andre gjør det bedre? Har ikke det! Men, Ingrid Alexandra klinger dog bedre i mine ører feks. Og for all del! Det var ikke min hensikt Ã¥ mobbe "venna" dine!  Anonymous poster hash: d2ad9...e2a
Gjest Antarctica Skrevet 3. mars 2016 #15 Skrevet 3. mars 2016   Litt sÃ¥nn; ble ikke enige om navn vi, sÃ¥ vi tok dem alle! Og rekkefølgen trakk vi ut av en hatt...  Anonymous poster hash: d2ad9...e2a De kongelige har jo forpliktelser mht oppkalling, sÃ¥ han har jo et relativt lett navn sammenligna med en del andre. Dronning Margrete, prins Charles osv har fire fornavn hver - og Portugals siste konge het (pust inn): Manuel Maria Filipe Carlos Amélio LuÃs Miguel Rafael Gabriel Gonzaga Francisco de Assis Eugénio de Bragança Orleães Sabóia e Saxe-Coburgo-GothaOg poenget ditt er? At jeg har uttalt at alle andre gjør det bedre? Har ikke det! Men, Ingrid Alexandra klinger dog bedre i mine ører feks. Og for all del! Det var ikke min hensikt Ã¥ mobbe "venna" dine! Anonymous poster hash: d2ad9...e2a Jøss. Ta en humørpille. Ingen er ute etter deg.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #16 Skrevet 3. mars 2016    Litt sÃ¥nn; ble ikke enige om navn vi, sÃ¥ vi tok dem alle! Og rekkefølgen trakk vi ut av en hatt...  Anonymous poster hash: d2ad9...e2a De kongelige har jo forpliktelser mht oppkalling, sÃ¥ han har jo et relativt lett navn sammenligna med en del andre. Dronning Margrete, prins Charles osv har fire fornavn hver - og Portugals siste konge het (pust inn): Manuel Maria Filipe Carlos Amélio LuÃs Miguel Rafael Gabriel Gonzaga Francisco de Assis Eugénio de Bragança Orleães Sabóia e Saxe-Coburgo-GothaOg poenget ditt er? At jeg har uttalt at alle andre gjør det bedre? Har ikke det! Men, Ingrid Alexandra klinger dog bedre i mine ører feks. Og for all del! Det var ikke min hensikt Ã¥ mobbe "venna" dine! Anonymous poster hash: d2ad9...e2a Jøss. Ta en humørpille. Ingen er ute etter deg.Neida, stort sett i godt humør jeg! ForstÃ¥r bare ikke andres behov for Ã¥ mÃ¥tte rette pÃ¥ en hver trÃ¥d her inne. Er det ikke skrivefeil, sÃ¥ er det en oppfatning eller en mening eller en forstÃ¥else eller hva som helst som skal diskuteres istedenfor og bare klare Ã¥ svare pÃ¥ spørsmÃ¥let. Vel, beklager hi! Jeg svarte pÃ¥ spørsmÃ¥let og nÃ¥ skal jeg slutte Ã¥ dra trÃ¥den ut av kontekst! Pashla fÃ¥r siste ord (kanskje hun vil stalke meg privat - hvem vet 😂)  Anonymous poster hash: d2ad9...e2a
februarprins2013 Skrevet 3. mars 2016 #17 Skrevet 3. mars 2016 Synes det var kjempe fint faktisk men glad for han skal bare bli kalt Oscar
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #18 Skrevet 3. mars 2016     Litt sÃ¥nn; ble ikke enige om navn vi, sÃ¥ vi tok dem alle! Og rekkefølgen trakk vi ut av en hatt...  Anonymous poster hash: d2ad9...e2a De kongelige har jo forpliktelser mht oppkalling, sÃ¥ han har jo et relativt lett navn sammenligna med en del andre. Dronning Margrete, prins Charles osv har fire fornavn hver - og Portugals siste konge het (pust inn): Manuel Maria Filipe Carlos Amélio LuÃs Miguel Rafael Gabriel Gonzaga Francisco de Assis Eugénio de Bragança Orleães Sabóia e Saxe-Coburgo-GothaOg poenget ditt er? At jeg har uttalt at alle andre gjør det bedre? Har ikke det! Men, Ingrid Alexandra klinger dog bedre i mine ører feks. Og for all del! Det var ikke min hensikt Ã¥ mobbe "venna" dine! Anonymous poster hash: d2ad9...e2a Jøss. Ta en humørpille. Ingen er ute etter deg.Neida, stort sett i godt humør jeg! ForstÃ¥r bare ikke andres behov for Ã¥ mÃ¥tte rette pÃ¥ en hver trÃ¥d her inne. Er det ikke skrivefeil, sÃ¥ er det en oppfatning eller en mening eller en forstÃ¥else eller hva som helst som skal diskuteres istedenfor og bare klare Ã¥ svare pÃ¥ spørsmÃ¥let. Vel, beklager hi! Jeg svarte pÃ¥ spørsmÃ¥let og nÃ¥ skal jeg slutte Ã¥ dra trÃ¥den ut av kontekst! Pashla fÃ¥r siste ord (kanskje hun vil stalke meg privat - hvem vet 😂)  Anonymous poster hash: d2ad9...e2a Heh... Snakk om Ã¥ være paranoid.  Anonymous poster hash: fd960...8c1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #19 Skrevet 3. mars 2016 Uvant..men fint.. Har en bekjent som fikk en sønn for et halvt år siden som heter nesten akkirat det samme.  Anonymous poster hash: 9cd43...1df
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #20 Skrevet 3. mars 2016 Jeg ble litt skuffet over navnevalget, om det er lov å si.. Synes Estelle har så nydelig navn, så hadde sett for meg at jeg kom til å like lillebror sitt også. Oscar er helt oki, men liker ikke de andre. Koselig med oppkalling, da! Det er jeg enig i.  Anonymous poster hash: a58fa...d52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå