Gå til innhold

Crossfit?? Er dette veien å gå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tre barns mor på 33 son føler seg litt som en dårlig stappa bamse som er blitt klemt i stykker siden 1982:$

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurte lenge på det, men endte opp med barry's bootcamp i stedet. Det er ett av de beste valget jeg har tatt.

Har trent der i halvannet år nå, og er i myyyye bedre form enn da jeg startet.

Fordelen er at det er så utrolig gøy (så man slutter ikke), veldig effektivt (så man merker resultater raskt), og det er bra lys (så man ser ganske ok ut selv under trening og man ser ikke så nøye på de andre) og  motiverende, dyktige trenere og  veldig variert - aldri, aldri to like timer (så man får lavere risiko for skader). 

Men det er kun i oslo og bergen, da.

Crossfit virker også gøy, men har du sjansen hadde jeg valgt barry's.

Anonymous poster hash: 6ce72...8ea
Skrevet

Hvis det er en treningsform som du liker så fungerer det. Det vesentlige er å finne noe som du liker så godt at du gjør det jevnt over mange år, fordi det er gøy og du føler deg vell, ikke for å komme i form eller bli flott.

Anonymous poster hash: 0498c...213
Skrevet

har du begynt på crossfit nå? I så fall, hvordan var det?

Anonymous poster hash: 6ce72...8ea
Skrevet

Har ikke begynt enda. Tenkte å hvert enten til renselsen var over:):)

Skrevet

CrossFit er helt konge! Trent i neste 3 mnd nå og det blir bare gøyere og gøyere. Absolutt verdt et forsøk, kanskje du blir like hekta som meg 😊

Anonymous poster hash: c60ba...9f2

Skrevet

Nyere forskning viser at CrossFit kan være skadelig for musklene. Hadde heller brukt Pilates eller lignende, og variert med litt styrke og kondisjon.

Anonymous poster hash: ef8cd...e50
Skrevet

Crossfit krever mengder av god teknikk. Hvis du har det, eller har noen til og lære deg opp -og du synes det er gøy.. Go for it. Hvis ikke, finn noe annet.

Anonymous poster hash: a81c3...287

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...