Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 En venninne hadde lagt ut noe for meg. Møtte henne i går. Spør hva jeg skylder og skal til å overføre der og da. Hun sier hun vil jeg skal "vipse" pengene (skrevet riktig?) Jeg har ikke den appen og sa jeg overfører på mobilbank nå. Hun gav seg ikke og skulle ha meg til å laste appen osv. Jeg gadd ikke det, synes det er unødvendig å bruke masse tid på å laste app og komme i gang der og da for å overføre 500,- Jeg sa at hvis du trenger pengene nå kan jeg heller ta ut, men det var ikke det at hun måtte ha de på timen. Hva er greia egentlig da? Er det noe spesielt med den appen? Anonymous poster hash: 86765...c98
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #2 Skrevet 3. mars 2016 Den er genial, enkel og gratis, last den ned! Ja, du er litt sær! ;-) Anonymous poster hash: 2f152...4d2
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Her var din venninne sær, enkelt og greit. Anonymous poster hash: dfc01...2ea
LivetErEnLek Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Jeg digger vips. Du vet med en gang om pengene er blitt overført som lovet eller ikke. Har flere ganger opplevd at folk har sagt at jada, de har betalt og så er ikke pengene på konto før en uke senere. Kan hende hun har samme erfaring som meg?
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Den er genial, enkel og gratis, last den ned! Ja, du er litt sær! ;-) Anonymous poster hash: 2f152...4d2 Den er sikkert fin men å måtte laste ned og komme i gang på cafe fordi hun vil ha penger via vips og ikke bank? Har det noe å si hvordan pengene overføres så lenge de kommer? Anonymous poster hash: 86765...c98
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Jeg digger vips. Du vet med en gang om pengene er blitt overført som lovet eller ikke. Har flere ganger opplevd at folk har sagt at jada, de har betalt og så er ikke pengene på konto før en uke senere. Kan hende hun har samme erfaring som meg? Første gang hun har lagt ut, og som jeg skrev kunne jeg gi henne cash der og da men det trengte hun ikke. Anonymous poster hash: 86765...c98
Superdolly Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Jeg tenker at hun er sær. Joda, Vipps er enkelt og raskt og alt mulig, men hun fikk tilbudet om å få pengene kontant i hånda hvis hun ville ha dem fort. Noen ganger tar det lenger tid med nettbank/mobilbank, men det tar ikke SÅ lang tid heller. Og slik jeg forsto innlegget ditt så la du betalingen inn i mobilbanken der og da.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Syns begge to er sær! Er det virkelig så vanskelig å bruke 5 minutter av din dyrbare tid på å laste ned en app?? Anonymous poster hash: 840d6...d9c
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 Jeg har ikke vips og kommer ikke til å laste den ned heller. Syns hun var sær,hun kunne jo som du sa bare fått pengene med en gang i hånda.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 Syns venninna di er sær. Du føler ikke behov for vips, så da laster du ikke ned den!! Herlighet, alt andre skal legge seg opp i. Det som burde være viktig for henne, var jo at hun faktisk fikk tilbake pengene du hadde lånt... Anonymous poster hash: 12e22...1b3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #12 Skrevet 3. mars 2016 Jeg tenker at hun er sær. Joda, Vipps er enkelt og raskt og alt mulig, men hun fikk tilbudet om å få pengene kontant i hånda hvis hun ville ha dem fort. Noen ganger tar det lenger tid med nettbank/mobilbank, men det tar ikke SÅ lang tid heller. Og slik jeg forsto innlegget ditt så la du betalingen inn i mobilbanken der og da. Jeg overførte penger der og da ja. Vi er ikke blakke noen av oss så det var ikke hast. Hun bare ville ha det på vips fordi det var så lett. Det er jo meg det eventuelt er tungvint for uansett liksom. Hun ble ikke sur da, vi er fortsatt venninner. Jeg synes bare det er rart å insistere på hvordan avsender skal sende penger. 😊 Anonymous poster hash: bbf7d...128
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #13 Skrevet 3. mars 2016 Syns venninna di er sær. Du føler ikke behov for vips, så da laster du ikke ned den!! Herlighet, alt andre skal legge seg opp i. Det som burde være viktig for henne, var jo at hun faktisk fikk tilbake pengene du hadde lånt... Anonymous poster hash: 12e22...1b3 Hehe, hun ER unektelig litt mer teknisk interessert enn meg og ville gjerne lære meg denne appen. Jeg har ikke så behov for den da mobilbank fungerer for meg. Låner aldri penger av noen så ikke ofte jeg overfører penger til venner. Et tilleggsspørsmål, kan man betale regninger med denne appen? Hvis ikke er den rimelig meningsløs for meg. HI Anonymous poster hash: bbf7d...128
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #14 Skrevet 3. mars 2016 Dere er begge litt sære. Men du er i ferd med å melde deg ut av den moderne verden. Vipps er fremtiden, ingen tvil om det. Du vil garantert laste den ned etter hvert. Med vipps trenger man bare telefonnr. Og bekreftelse på overføring kommer umiddelbart Anonymous poster hash: c94c0...6d1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #15 Skrevet 3. mars 2016 Må en ikke ha DnB for å ha vips? Anonymous poster hash: aa8c6...7a6
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #16 Skrevet 3. mars 2016 Venninna di var sær. Hvordan hun får pengene er vel strengt tatt overhodet ikke hennes sak, så lenge hun får dem. Jeg skulle gjerne hatt vips, men har for gammel telefon til å kunne bruke appen på den. Anonymous poster hash: 5c959...0eb
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #17 Skrevet 3. mars 2016 Må en ikke ha DnB for å ha vips? Anonymous poster hash: aa8c6...7a6 [/quote Nei, fungerer for alle banker Anonymous poster hash: c94c0...6d1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #18 Skrevet 3. mars 2016 Elsker Vipps. Skjønner godt at hun heller ville at du skulle bruke det. Anonymous poster hash: b3d1b...e3d
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #19 Skrevet 3. mars 2016 Elsker Vipps. Skjønner godt at hun heller ville at du skulle bruke det. Anonymous poster hash: b3d1b...e3d Men hvorfor? Hva er fordelen for deg å motta via vipps? Når det ikke haster med å få pengene hva er så bra? Anonymous poster hash: 86765...c98
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #20 Skrevet 3. mars 2016 Poenget er vel at man får pengene med en gang, og det synes jeg er veldig okei fordi ofte glemmer jeg å overføre til andre og andre glemmer å overføre til meg, så da er det superenkelt. Og så bruker man bare telefonnummer, mye enklere enn å gå inn i nettbanken og overføre. Anonymous poster hash: 2f152...4d2
Mamma_til_2 Skrevet 3. mars 2016 #21 Skrevet 3. mars 2016 Man får ikke bestandig pengene med en gang, det kan ta tid siden det er noen banker som bruker tid på og overføre penger. Og vips er ikke så sikkert så jeg kommer aldri til og bruke det.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #22 Skrevet 3. mars 2016 Vips er genialt. Alle som ikke ønsker å prøve nye ting som forenkler hverdagen er sære. Anonymous poster hash: b7737...a06
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #23 Skrevet 3. mars 2016 ....og ofte gamle. Anonymous poster hash: b7737...a06
SuperFries Skrevet 3. mars 2016 #24 Skrevet 3. mars 2016 Så lenge det gjelder mine penger, så gjør jeg jammen meg som jeg vil. Har ikke behov for å sende penger i full fart, og er ikke sikker på at systemet er så sikkert ennå. Mulig det gjør meg gammeldags, men det kan virkelig ikke bry meg mindre.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #25 Skrevet 3. mars 2016 Jeg hadde vips, men slettet den etter kort tid. For meg som ikke hadde DnB som bank kostet det jo penger å overføre uansett hvor lite eller mye det var snakk om. Mulig dette har endret seg nå? Dessuten tar jo alle apper plass på tlf ift lagringskapasitet da, så ikke alle som har "plass" til å laste den ned heller. Syns venninna di var meget sær her. Anonymous poster hash: 7a19f...ec8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå