Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #1 Skrevet 3. mars 2016 Jeg er elendig på å sette sammen farger. Nå skal vi male to rom. Tenker kun å male en vegg på rommene. Jente 4 år og gutt snart 7. Vurderer også å male veggen bak sengen på vårt rom i en farge som heter dempet sort. Kan det bli bra? Anonymous poster hash: b74ff...ff3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Min gutt på 7 år har fått fargen "blåse" på sitt rom. Jentene på snart 4 har fått "sukkerspinn". Mal alle veggene. Det blir mye finere. Anonymous poster hash: f2e33...3f1
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Min gutt på 7 år har fått fargen "blåse" på sitt rom. Jentene på snart 4 har fått "sukkerspinn". Mal alle veggene. Det blir mye finere. Anonymous poster hash: f2e33...3f1 Jeg syns det blir for mye hvis alle veggene skal være i en slik farge. Liker å ha en kontrastvegg og de andre veggene nøytral. De er malt i bomull. Anonymous poster hash: b74ff...ff3
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Min gutt på 7 år har fått fargen "blåse" på sitt rom. Jentene på snart 4 har fått "sukkerspinn". Mal alle veggene. Det blir mye finere. Anonymous poster hash: f2e33...3f1 Jeg syns det blir for mye hvis alle veggene skal være i en slik farge. Liker å ha en kontrastvegg og de andre veggene nøytral. De er malt i bomull. Anonymous poster hash: b74ff...ff3 Skjønner, det er jo smak og behag. I tillegg til disse fargene har vi malt gulvet i fargen chai. Det er knallfint og barna elsker sine fargerike rom. 😊 Anonymous poster hash: f2e33...3f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå