Gå til innhold

Tips til duse farger på barnerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er elendig på å sette sammen farger. Nå skal vi male to rom. Tenker kun å male en vegg på rommene. Jente 4 år og gutt snart 7.

Vurderer også å male veggen bak sengen på vårt rom i en farge som heter dempet sort. Kan det bli bra?

Anonymous poster hash: b74ff...ff3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Min gutt på 7 år har fått fargen "blåse" på sitt rom. Jentene på snart 4 har fått "sukkerspinn". Mal alle veggene. Det blir mye finere.

Anonymous poster hash: f2e33...3f1

Skrevet

Min gutt på 7 år har fått fargen "blåse" på sitt rom. Jentene på snart 4 har fått "sukkerspinn". Mal alle veggene. Det blir mye finere.

Jeg syns det blir for mye hvis alle veggene skal være i en slik farge. Liker å ha en kontrastvegg og de andre veggene nøytral. De er malt i bomull.

Skrevet

Jeg syns det blir for mye hvis alle veggene skal være i en slik farge. Liker å ha en kontrastvegg og de andre veggene nøytral. De er malt i bomull.

Skjønner, det er jo smak og behag. I tillegg til disse fargene har vi malt gulvet i fargen chai. Det er knallfint og barna elsker sine fargerike rom. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...