Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 - Ny Bh - Truser - Bind/tamponger Anonymous poster hash: b09ca...dd9
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 - Ny Bh - Truser - Bind/tamponger Anonymous poster hash: b09ca...dd9 Aner ikke hvor ofte jeg kjøper undertøy, en eller to ganger i året?. Bind/tamponger en gang i mnd Anonymous poster hash: bf00c...340
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Kjøper tamponger kanskje en gang i halvåret. Har hormonspiral, så bruker én tampong i halvåret ca, og resten av pakken flyter rundt i vesker og jakker (in case og emergency) til de blir slitt og må kastes.Kjøper kanskje én ny BH i året. Eller to, om jeg trenger en ny til en spesiell kjole eller lignende. Kjøper på Change, så de holder godt. Truser kjøper jeg etter behov. Blir fort 8-10 truser i slengen, siden det er en såpass kjedelig ting å kjøpe. Kanskje en gang i halvåret der også?Aldri tenkt over dette før, men ser nå at jeg kanskje fornyer enkelte ting sjeldnere enn resten? Hater å handle de tre tingene! Anonymous poster hash: d426f...e5e
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Bh oh truser kjøpes når det trengs. Bytt som regel ut hele skuffen når jeg først kjøper noe. Hater å kjøpe slike ting, så når jeg først kjøper så hamstrer jeg. OB kjøper jeg når boksen på badet er tom. Har en boks som jeg fyller opp noen ganger i året vil jeg tro. Nå har to unger begynt å forsyne seg der også merker jeg så nå må den nok fylles på litt oftere. Bind er det ganske likt med, hamstrer og fyller opp en boks til ungene. Jeg bruker ikke bind, så har ikke full kontroll der. Anonymous poster hash: 07fa5...315
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Bh kjøpte jeg sist for flere år siden. Hater å handle det. Samme med truser. Godt gift heldigvis 😅 Anonymous poster hash: 49d33...a8b
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Kjøper bh 1-2 ganger i året. Truser 2-3 ganger i året. Bind og tamponger ved behov. Bind kanskje annen hver måned. Tamponger kanskje 2 ganger i året siden jeg ikke bruker det så ofte.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Har nettopp kjøpt to nye BH'er og seks truser Bind og tamponger kjøper jeg ikke lenger. Har hormonspiral, så det lille som kommer legger jeg bare litt papir i trusa for. Synes bind og truseinnlegg blir for klamt + at det trigger soppinfeksjoner. Anonymous poster hash: ea77e...dc5
TPK Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Undertøy 1-2 ganger i året. Må på spesialbutikk. Tamponger ca en gang i mnd (bortsett fra nå når jeg er gravid)
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Ny BH kan det gå år i mellom... Jeg har faktisk fortsatt en BH fra da jeg var 18 år. Er nå 33! 🙊 Kjøper en pakke med truser ca 1-2 ganger i året. Bind og tamponger hamstrer jeg og kjøper vel kanskje 2 ganger i året. Uff, jeg er kjip! 😂 Anonymous poster hash: 52821...ffe
megmegmeg Skrevet 4. mars 2016 #10 Skrevet 4. mars 2016 (endret) 2-3 ganger i året cirka 😊 Tamponger kjøper jeg ved behov Endret 4. mars 2016 av megmegmeg
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #11 Skrevet 4. mars 2016 Bh kjøper jeg vel 20 stk i året. Truse blir det samme 20 stk. Tamponger nei men bind, ligger det lager. Anonymous poster hash: 5023a...df9
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2016 #12 Skrevet 4. mars 2016 BH, kjøper jeg 2-3 ganger i året. Kjøper alltid flere da jeg først kjøper. Truser har jeg ikke kjøpt siden august, da jeg var i utlandet. Favoritt trusen min får jeg tak i utlandet, og må da hamstre. Nå har jeg ingen planer om å dra til et sted med den butikken før rundt jul, da tror jeg at jeg skal kjøpe 50 truser, så har jeg en stund. Bind en gang i måneden, tamponger en gang i halvåret. Anonymous poster hash: e54a6...020
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå