Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Ååååååh.. Samlivsbrudd og deppa som jeg har vært så har jeg sykemeldt meg, stengt meg inne, spist crappy mat, is, godteri hele dagen lang! Og jeg har gått maks 1500 skritt per dag. Nå viser vekten 8 kg pluss, på bare 14 dager. Jeg startet på 54, som er min normalvekt, nå er jeg 62,4 og bare 158 høy. Nei, jeg er ikke bæælfeit, men magen står ut som en tromme, kinnene er rundere og jeg føler meg rævva! På tide å gjøre en forandring igjen. Men etter 14 års ekteskap, så gikk jeg rett i kjelleren når det ble skilsmisse. Føler meg helt elendig! Bare i dag har jeg spist en hel(!) sitronkake (bakt i brødform), to kroneis, en stor neve smågodt. Pluss masse mat. Absolutt ikke bra. Normalt er jeg ikke hverken kakemenneske eller godterimenneske, men nå får jeg ikke nok. Anonymous poster hash: a5f0e...e86
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Det meste du har lagt på deg er nok væske pga. så mye karbohydrater (binder mye væske). Bestem deg for at det var greit å skeie ut nå pga. det som har skjedd, men at du ikke skal la dette få ødelegge livet ditt noe mer. Ta en uke med lavkarbo så vil jeg tro mye av det du har gått bort er borte, resten får du trene bort. Ut og gå tur hver dag og ta noen få øvelser hjemme daglig. Ta kontrollen over livet ditt igjen og vær venn med kroppen din. Nå sier den tydelig fra at det du har gjort de siste par ukene ikke er holdbart, så nå vil den ha endring. Klem til deg og lykke til videre Anonymous poster hash: bd570...6d8
TPK Skrevet 3. mars 2016 #3 Skrevet 3. mars 2016 Det går jo ikke an å legge på seg så mye fett på kort tid, det er nok mest vann pga mye karbohydrater og salt. Hvis du legger om til normalt kosthold igjen går du sikkert ned fem kg på en uke!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Hvis du stopper nå, så forsvinner det nok like fort som det kom. Anonymous poster hash: f41a2...a94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå