Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/helse-og-medisin/sykehus-rotet-bort-foster/a/23629954/ Hvordan hadde dere reagert? Fy søren så utrolig kjipt gor foreldrene. Stakkars folk. Anonymous poster hash: 35b2a...b9c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/helse-og-medisin/sykehus-rotet-bort-foster/a/23629954/ Hvordan hadde dere reagert? Fy søren så utrolig kjipt gor foreldrene. Stakkars folk. Anonymous poster hash: 35b2a...b9c Blir ikke overrasket... Sykehuset ble ikke bedre selvom det ble bygget nytt et annet sted... Fortsatt de samme surrehuene som jobbet på Fredrikstad... Setter ikke mine ben(eller mine barns ben) på sykehuset Østfold noen gang igjen! Vi har heldigvis en fastlege som støtter oss i det, og vi drar til Ullevål eller Riksen istedet! Stakkars foreldre :-( Slike feil gjøres stadig her i fylket... Veit om ei som skulle fjerne eggstokker, hun lå på samme rom som ei som skulle åpne noe i eggstokkene. Da gjorde sykehuset selvsagt feil,og byttet om disse to damene :-S Selv har vi opplevd grov feilbehandling/manglende behandling slik at barnet mitt nå lever med store kne- og ryggsmerter :-( Anonymous poster hash: d2cce...c62
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 De rotet det jo ikke bort da. De sendte det til minnelunden uten å obdusere det. Trasig for foreldrene, selvsagt, men det er jo ikke sånn at det ligger og slenger et sted. Tabloide overskrifter selger mer. Anonymous poster hash: 005b6...dae
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/helse-og-medisin/sykehus-rotet-bort-foster/a/23629954/ Hvordan hadde dere reagert? Fy søren så utrolig kjipt gor foreldrene. Stakkars folk. Anonymous poster hash: 35b2a...b9c Blir ikke overrasket... Sykehuset ble ikke bedre selvom det ble bygget nytt et annet sted... Fortsatt de samme surrehuene som jobbet på Fredrikstad... Setter ikke mine ben(eller mine barns ben) på sykehuset Østfold noen gang igjen! Vi har heldigvis en fastlege som støtter oss i det, og vi drar til Ullevål eller Riksen istedet! Stakkars foreldre :-( Slike feil gjøres stadig her i fylket... Veit om ei som skulle fjerne eggstokker, hun lå på samme rom som ei som skulle åpne noe i eggstokkene. Da gjorde sykehuset selvsagt feil,og byttet om disse to damene :-S Selv har vi opplevd grov feilbehandling/manglende behandling slik at barnet mitt nå lever med store kne- og ryggsmerter :-( Anonymous poster hash: d2cce...c62 Tåpelig og hånlig svar. Tror du virkelig ikke slike ting skjer på andre sykehus? I såfall tar du feil! Anonymous poster hash: 4e811...95f
februarprins2013 Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 utrolig trist jeg selv er veldig fornøyd med dem, og fikk veldig god og fin hjelp når vi var på barneavd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå