Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Siden det er så mange kvinner som får brystkreft må det være flere her inne som har eller har hatt det... Jeg lurer på hvordan du oppdaget det? Er litt bekymret da jeg har oppdaget en hard kul på str med en ert forran ved armhulen... Anonymous poster hash: b4334...d61
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Jeg har brystkreft.Det ble oppdaget på den årlige mammografi og mr-undersøkelsen.Jeg har et gen som gjør at risikoen for brystkreft er veldig forhøyet,og har derfor hatt årlige kontroller.Kulen var liten og satt dypt inni brystet,så jeg kunne ikke kjenne den selv.Veldig mange kuler er helt ufarlige,husk på det! Anonymous poster hash: af565...8a6
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Ja, jeg er flink til å tenke det verste.. men forhåpentligvis er det ingenting.. takk for svar.. det er leit å høre at du er rammet.. samtidig bra at det er oppdaget så tidlig hos deg..håper du har gode utsikter. 😊 Anonymous poster hash: b4334...d61
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Siden det er så mange kvinner som får brystkreft må det være flere her inne som har eller har hatt det... Jeg lurer på hvordan du oppdaget det? Er litt bekymret da jeg har oppdaget en hard kul på str med en ert forran ved armhulen... Anonymous poster hash: b4334...nusse d61 Jeg oppdaget det ved at jeg fant en bitteliten, hard ert i brystet. Hadde også andre symptomer på brystkreft, bla blodutsiv fra brystvorten. Jeg ammet, så jeg skjønte det vel ikke helt.. Jeg ville tatt kontakt med lege i morgen. Ingen grunn til å vente med den kulen. Jeg sier det ikke for å gjøre deg bekymret, men det er en skikkelig drittsykdom som ofte trenger rask behandling. Sannsynligvis er det bare en fettkul eller at en lymfeknute er stor pga infeksjon i kroppen Lykke til <3 Anonymous poster hash: 4df2f...6cb
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2016 #5 Skrevet 8. mars 2016 Har du fått snakket med legen, HI? Anonymous poster hash: 4df2f...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå