Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Noen som vet? Anonymous poster hash: a2560...3da
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Ingen 😕😕? Anonymous poster hash: a2560...3da
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #4 Skrevet 3. mars 2016 Spør legen/gynekologen. Jeg har fått det målt men husker ikke helt. Det har noe med syklus. Tror progresteor er lavest første dag i syklys. Kanskje? Var noe med nivået i hvert fall. Progrest opprettholder en graviditet. Lite av dette kan føre til hyppige spontanaborter. Anonymous poster hash: d22c4...ac9
Jenta30 Skrevet 3. mars 2016 #5 Skrevet 3. mars 2016 Man måler progesteron ca 7-10 dager etter eggløsning. Nivåer under 25 indikerer at kroppen ikke har eggløsning. Det er nemlig sånn at selv om man har mensen hver måned så er det ikke alltid man har eggløsning. Jeg gikk 2 år uten eggløsning til tross for stabil syklus. Ganske vanskelig å mangle 50% av ingrediensene når man ønsker å bli gravid.
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #6 Skrevet 3. mars 2016 Tusen takk for svar. Jeg skal selvsagt spørre gynekologen,men er en stund til vi skal dit og vi er nysgjerrig. Jeg har selv en følelse av hormon forstyrrelser.. Og lurer på om det er noe å gjøre med det..? Anonymous poster hash: a2560...3da
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #7 Skrevet 3. mars 2016 Man måler progesteron ca 7-10 dager etter eggløsning. Nivåer under 25 indikerer at kroppen ikke har eggløsning. Det er nemlig sånn at selv om man har mensen hver måned så er det ikke alltid man har eggløsning. Jeg gikk 2 år uten eggløsning til tross for stabil syklus. Ganske vanskelig å mangle 50% av ingrediensene når man ønsker å bli gravid. Så bra de fant ut av det da. Håper det ordnet seg 😊 Anonymous poster hash: a2560...3da
Jenta30 Skrevet 3. mars 2016 #8 Skrevet 3. mars 2016 Ja man kan få pergotime for å stimulere eggløsningen, jeg fikk det og gikk på endel kurer. 2 av gangene endte det i graviditet, men første gang mistet jeg tvillinger og andre gang mistet jeg i uke 10, måtte ha utskraping begge gangene, helt forferdelig! Vi skulle inn til prøverør høsten 2015, men plutselig etter flere års slit og nedturer stod jeg der med en positiv test og jenta i magen kommer til verden om ikke mange ukene 💖 Helt hjemmelaga mirakel 💖 Lykke til og ikke gi opp!
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #9 Skrevet 3. mars 2016 Ja man kan få pergotime for å stimulere eggløsningen, jeg fikk det og gikk på endel kurer. 2 av gangene endte det i graviditet, men første gang mistet jeg tvillinger og andre gang mistet jeg i uke 10, måtte ha utskraping begge gangene, helt forferdelig! Vi skulle inn til prøverør høsten 2015, men plutselig etter flere års slit og nedturer stod jeg der med en positiv test og jenta i magen kommer til verden om ikke mange ukene 💖 Helt hjemmelaga mirakel 💖 Lykke til og ikke gi opp! Å så vondt å lese. Huff er ikke noe kjekt. Vi har mistet vi også,ble gravid på naturlig måte for 10 mnd siden. Mistet i uke 13. Så godt at dere nå venter baby 💕💖 Anonymous poster hash: a2560...3da
Jenta30 Skrevet 3. mars 2016 #10 Skrevet 3. mars 2016 Ja verden faller litt i grus når man mister, men alt det vonde nå er så godt som glemt, men kjenner meg veldig godt igjen i fortvilelsen og unner ingen å måtte slite med å få barn. Er overlykkelig over hvert eneste spark fra magen og tar det ikke som en selvfølge. Skal være veldig lettet når vi kommer i mål ❤️
Anonym bruker Skrevet 3. mars 2016 #11 Skrevet 3. mars 2016 Ja verden faller litt i grus når man mister, men alt det vonde nå er så godt som glemt, men kjenner meg veldig godt igjen i fortvilelsen og unner ingen å måtte slite med å få barn. Er overlykkelig over hvert eneste spark fra magen og tar det ikke som en selvfølge. Skal være veldig lettet når vi kommer i mål ❤️ Huff ja 😕 Masse lykke til videre med jenten 💕❤ Anonymous poster hash: a2560...3da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå