Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Om at hun må ringe ham når som helst, hun har sikkert en deilig armkrok og at jeg og han ikke har hatt oss på lesten et år. Jeg er syk, så sex er langt nede på lista. Det er umulig å få til uten store smerter. Har til nå "gitt ham en hånd". Er så sint og skuffa!!! Måtte bare få det ut Anonymous poster hash: 2c9f5...ab3
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Om at hun må ringe ham når som helst, hun har sikkert en deilig armkrok og at jeg og han ikke har hatt oss på lesten et år. Jeg er syk, så sex er langt nede på lista. Det er umulig å få til uten store smerter. Har til nå "gitt ham en hånd". Er så sint og skuffa!!! Måtte bare få det ut Anonymous poster hash: 2c9f5...ab3 Btw. Dette er en person som har vært frekk og ekkel mot leg på fest før, og samboer la ut hvis ekkel han syns hun var sist jeg nevnte det... Anonymous poster hash: 2c9f5...ab3
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Stort tillitsbrudd! Dere må snakke sammen, kanskje få hjelp til å få parforholdet til å fungere tross at ene av dere har en kronisk sykdom. Dette er jo en kjempevanskelig situasjon for begge to. Men å gå bak ryggen din og utlevere deres sexliv til andre er ikke greit. Kanskje en tur til fvk? Anonymous poster hash: 3ea27...e17
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Stort tillitsbrudd! Dere må snakke sammen, kanskje få hjelp til å få parforholdet til å fungere tross at ene av dere har en kronisk sykdom. Dette er jo en kjempevanskelig situasjon for begge to. Men å gå bak ryggen din og utlevere deres sexliv til andre er ikke greit. Kanskje en tur til fvk? Anonymous poster hash: 3ea27...e17 Vi har snakket om det, han er liksom sååå støttende og sier det er greit og at så lenge han har meg klarer han seg uten... Idioten meg tilga ham for å gjøre dette for sikkert 10 år siden også. Da havna de i senga... Anonymous poster hash: 2c9f5...ab3
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Stort tillitsbrudd! Dere må snakke sammen, kanskje få hjelp til å få parforholdet til å fungere tross at ene av dere har en kronisk sykdom. Dette er jo en kjempevanskelig situasjon for begge to. Men å gå bak ryggen din og utlevere deres sexliv til andre er ikke greit. Kanskje en tur til fvk? Anonymous poster hash: 3ea27...e17 Vi har snakket om det, han er liksom sååå støttende og sier det er greit og at så lenge han har meg klarer han seg uten... Idioten meg tilga ham for å gjøre dette for sikkert 10 år siden også. Da havna de i senga... Anonymous poster hash: 2c9f5...ab3 Vi har snakket med en person på sykehuset jeg går på kontroll til om dette også.. Anonymous poster hash: 2c9f5...ab3
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Om at hun må ringe ham når som helst, hun har sikkert en deilig armkrok og at jeg og han ikke har hatt oss på lesten et år. Jeg er syk, så sex er langt nede på lista. Det er umulig å få til uten store smerter. Har til nå "gitt ham en hånd". Er så sint og skuffa!!! Måtte bare få det ut Anonymous poster hash: 2c9f5...ab3 Send henne en mld, hun er tydeligvis ute etter mannen din. Jeg hadde skrevet " Hei, ser du vil ha mannen min! Her får stakkaren seg kun en runk i ny og ne, men nå har han vist lyst å spre klamydian (tror han fikk den av nabon) sin i bygda, tar du i mot han? Mvh ..." Anonymous poster hash: fe78f...777
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Stort tillitsbrudd! Dere må snakke sammen, kanskje få hjelp til å få parforholdet til å fungere tross at ene av dere har en kronisk sykdom. Dette er jo en kjempevanskelig situasjon for begge to. Men å gå bak ryggen din og utlevere deres sexliv til andre er ikke greit. Kanskje en tur til fvk? Anonymous poster hash: 3ea27...e17 Vi har snakket om det, han er liksom sååå støttende og sier det er greit og at så lenge han har meg klarer han seg uten... Idioten meg tilga ham for å gjøre dette for sikkert 10 år siden også. Da havna de i senga... Anonymous poster hash: 2c9f5...ab3 Spør hva han ville syntes om situasjonen var omvendt! Han var kronisk syk og sex var umulig eller så smertefullt for ham at han ikke greide å ha sex med deg, han hadde imidlertid litt oral eller fingersex med deg innimellom. Så hadde du begynt å ha kontakt med en annen mann, og fortalt denne mannen at du og din mann ikke hadde hatt sex pga. et år. Videre hadde denne andre mannen vært nedlatende mot ham i sosiale settinger. Hvordan ville han så ha reagert hvis han oppdaget at du lengtet etter å sitte i den andre mannens armkrok? Kanskje familievernkontoret er på sin plass? Det er vanskelig. Seksualitet er et primærbehov for mennesker, så det er vanskelig å ha normale lyster og være i stand til å ha sex og ikke kunne ha det. Dette er vanskelig for deg og det er en ekstrabelastning på deg. Men det er også en veldig vanskelig situasjon for din mann som må undertrykke sine seksuelle lyster. Eneste måten å takle dette på er om dere er ærlige med hverandre. Mannen din har tydeligvis gått bak din rygg tidligere, nå har han gjort det igjen. Da er det på tide å få hjelp fra fvk. Hvor går forholdet deres? Kan dere finne andre måter begge kan fungere på og likevel få tilfredsstilt mer av det seksuelle? Kan et ev. åpent forhold være et alternativ? (jeg hadde ikke greid det, men noen får det til å fungere). Om mannen din finner ut at han ikke greier å gå resten av livet uten sex, da må han enten få muligheten innenfor rammer dere setter for ekteskapet, eller dere må gå hver til dere om du ikke vil leve i et slikt forhold. Men det viktigste her er å ta tak i det tillitsbruddet mannen har begått her. Ta kontakt med fvk og kanskje også kontaktperson på sykehuset igjen. Anonymous poster hash: 3ea27...e17
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 forstår at du er syk og ikke orker sex.. men desverre er mannfolk sånn at de trenger det. Thats it. kan du ikke gi han det han trenger vil han etterhvert gå til andre. sånn er det desverre med veldig mange av dem. tilittsbrudd helt klart..han burde heller snakket med deg , evt vært ærlig å sagt at han trenger sex for at forholdet skal vare..men slik er desverre ikke alle.. Anonymous poster hash: da476...567
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Vanskelig situasjon. Det er et stort tillitsbrudd fr hans side og absolutt ikke greit! Men samtidig er det noe med den sexen, jeg vet med meg selv at jeg hadde hatt store problemer om jeg skulle gått lenge uten sex. Jeg tror ikke jeg hadde vært utro håper jeg, men i ytterste konsekvens er det mulig jeg hadde avsluttet forholdet.. Anonymous poster hash: c5255...f7f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 Dette er utrolig dårlig gjort av mannen din.Nå vet ikke jeg hva slags sykdom du har,men regner med at ikke sexlivet er over for alltid.Han må kunne vente nå som du har smerter!Selv har jeg kreft og har heller ikke hatt sex med mannen min på en god stund...jeg orker bare ikke.Håper mannen min tenker annerledes enn noen over her,som nevner åpent forhold,eller avslutning av forholdet! Anonymous poster hash: cb8bf...63a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå