Gå til innhold

Hvordan ser ditt drømmesoverom ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal pusse opp og trenger inspirasjon😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pusset opp rommet vårt for litt sida. Gustaviansk blå på veggen,høy grå sengegavl,hotellputer, vanlige puter og to pynte puter, deilig flanell sengetøy,sengeteppe og tunge mørke lystene gardiner. Har også nattbord med en høy bordlampe på hver. Bilder av barna I fine rammer og duftpinner. Elsker soverommet mitt 😊

Anonymous poster hash: 9a919...49a

Skrevet

Pusset opp rommet vårt for litt sida. Gustaviansk blå på veggen,høy grå sengegavl,hotellputer, vanlige puter og to pynte puter, deilig flanell sengetøy,sengeteppe og tunge mørke lystene gardiner. Har også nattbord med en høy bordlampe på hver. Bilder av barna I fine rammer og duftpinner. Elsker soverommet mitt 😊

Anonymous poster hash: 9a919...49a

Det hørtes flott ut. Googlet fargen, og den var nydelig. Tror dog ikke den passer så godt hos oss. Vi har funkishus med vindu fra gulv til tak på en hel vegg og litt av tilstøtende vegg. Takk for inspirasjon :)

Skrevet

Hvis jeg skulle ha pusset opp soverommet hadde jeg satt inn heldekkende vindu på sørveggen, hatt en svær høy og myk seng og lagd walkin på nordveggen. Hadde lagd store skuffer på platengen senga skulle ha vært på slik at jeg kunne bruke alt arealet under sengen til oppbevaring.

Hadde også kjøpt meg elektronisk solskjerming og sengetøy av egyptisk bomull.

Anonymous poster hash: d7079...858

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...