Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Føler de fleste er syke nå eller begynner bli syke :/ Oslo området Anonymous poster hash: 06407...fbb
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 To av tre barn kjempesyke her, influensa antar vi. Mannen var litt syk med litt langvarig hoste, og jeg bittelitt hoste. Mini litt forkjølt. Men ja, mange syke rundt Oslo nå! Anonymous poster hash: 1de9e...151
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Ikke jeg, ikke jeg, ikke jeg Skal sies at jeg hadde flere runder på tilsammen 10 uker i høst, så synes jeg har fått min sjau og vel så det. Hører mange som er dårlige om dagen, ja. Jeg bor i utkanten av Osloområdet. Anonymous poster hash: e1e00...27a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Ikke jeg, ikke jeg, ikke jeg Skal sies at jeg hadde flere runder på tilsammen 10 uker i høst, så synes jeg har fått min sjau og vel så det. Hører mange som er dårlige om dagen, ja. Jeg bor i utkanten av Osloområdet. Anonymous poster hash: e1e00...27a Bank i bordet!!! 😝 Anonymous poster hash: c6f9c...960
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Ikke jeg, ikke jeg, ikke jeg Skal sies at jeg hadde flere runder på tilsammen 10 uker i høst, så synes jeg har fått min sjau og vel så det. Hører mange som er dårlige om dagen, ja. Jeg bor i utkanten av Osloområdet. Anonymous poster hash: e1e00...27a Bank i bordet!!! Anonymous poster hash: c6f9c...960 Banker i bordet hver dag! God bedring til dere som er syke, forresten! Anonymous poster hash: e1e00...27a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Både meg og begge barna er syke her. 40/41 i feber, som ikke går stort ned heller med paracet. Forferdelig slimhoste,hodepine,magesmerter,leddsmerter,slapp, ingen matlyst... Crp på 4 og 5, så legen sa det er virus. Blir ny legetime i morgen siden jentungen har begynt å få vondt når hun tisser,har feberfantasier og skjelver... Vært sånn en uke nå :-( Bor i Østfold... Anonymous poster hash: 9f8b4...030
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Jenta her har vært syk i 3 uker. Hoster og feber. 4 i crp så virus. Jeg var syk i 2 uker. Bor i Oslo. Anonymous poster hash: 3b03f...9a3
Gjest Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 Både meg og begge barna er syke her. 40/41 i feber, som ikke går stort ned heller med paracet. Forferdelig slimhoste,hodepine,magesmerter,leddsmerter,slapp, ingen matlyst... Crp på 4 og 5, så legen sa det er virus. Blir ny legetime i morgen siden jentungen har begynt å få vondt når hun tisser,har feberfantasier og skjelver... Vært sånn en uke nå :-( Bor i Østfold... Anonymous poster hash: 9f8b4...030 Hvor? Orker ikke noe sjukdom nå. Holdt oss friske i hele vinter her Første vinteren på flere år. Bank i bordet.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #12 Skrevet 2. mars 2016 Oslo her og vi har hatt influensa, omgangssyke og diverse andre "småsykdommer" de siste fire ukene. Den ene sykdommen har bare avløst den andre. Ganske heftig 😳 Anonymous poster hash: c1e77...6a7
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #13 Skrevet 2. mars 2016 Ja :/ Hadde feber fra fre-søn før jeg dro på legevakt. Crp på 45, legen mente det var virus og sendte meg hjem uten medisin (vet det er vanlig). Ble verre mandag og dro til legen på tirsdag. Hadde da 39 i feber, crp på over 100 og tydelig bakteriell infeksjon. Fått penicillin og mye bedre allerede! Satser på frisk snart! Bor i Oslo. Anonymous poster hash: c79e4...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå