Gå til innhold

Gikk i luksusfellen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har vært redd for å åpne posten. Fikk time til banken og de ordnet opp!

Men vaner er vonde å vende...og posten ble skummel ganske raskt....

Igjen kom jeg i samme uvanen.

Følte ikke vi hadde nok penger til å betale alle regninger, og klarte ikke skru ned forbruket. Ikke det at forbruket var så stort, men vi har levd godt.

Så til slutt måtte jeg på ny innrømme at jeg ikke har åpnet posten siste 6 mnd..

Fant ca 30 000 i regninger(ikke fra impulskjøp på nett osv, men vanlige regninger).

Måtte i skam dra til banken igjen..

Og trodde vi måtte låne mer penger på leiligheten.

Men nei!! Vi hadde spart 4000 kr mnd, noe banken hadde ordnet sist(trodde det var 2000 kr pr mnd i fond).

Så vi hadde 70 000 kr på bok!!

Nå er vi "gjeldfri", og jeg skal ALDRI komme i denne situasjonen igjen!

Anonymous poster hash: e634a...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til...autogiro må være noe for deg.

Anonymous poster hash: d333b...d6e

Skrevet

Skjønner ikke at voksne mennesker unnlater seg å ta ansvaret for sin egen økonomi . Særlig om man har familie må man faktisk ta ansvar .

Anonymous poster hash: 0013f...79a

Skrevet

Det var jo ei kjekk overasking. Godt du er innstillt på å gjere noko med problemet.

Er nok lurt å få autogiro på faste rekningar, og å ta ein kikk i nettbanken innimellom, for å sjå kor mykje pengar du har, og kor mykje du har brukt.  Du hadde jo tydelegvis ikkje oppdaga dette faste trekket.

Skrevet

Gjør meg en tjeneste nå da. Klipp alle idiotiske kort i tusen biter, sperr deg selv hos kredittselskap, si opp konto på Ellos, HM o.l og ta avtalegiro på faste regninger :) Lykke til!

Skrevet

Det er jo flott at det ordnet seg, men jeg er ikke spesielt imponert.

Anonymous poster hash: 5b4ce...b9f
Skrevet

Gjør meg en tjeneste nå da. Klipp alle idiotiske kort i tusen biter, sperr deg selv hos kredittselskap, si opp konto på Ellos, HM o.l og ta avtalegiro på faste regninger :) Lykke til!

Har ikke et eneste kredittkort eller kjøpeskontoer😂

Og har avtalegiro på det meste😂

Generelt er dere litt forutinntatte, og tror jeg har shoppet 10 par sko daglig osv.

Niks!

Shopper lite. Renter gjorde regningene store. Og ikke avskrevet strøm..😝 Og en av leieboerne hadde ikke gjort opp for seg på måneder.

Men det er ikke noe jeg skryter av dette,det er utrolig barnslig å stikke hodet i sanden..

HI

Skrevet

Har ikke et eneste kredittkort eller kjøpeskontoer😂

Og har avtalegiro på det meste😂

Generelt er dere litt forutinntatte, og tror jeg har shoppet 10 par sko daglig osv.

Niks!

Shopper lite. Renter gjorde regningene store. Og ikke avskrevet strøm..😝 Og en av leieboerne hadde ikke gjort opp for seg på måneder.

Men det er ikke noe jeg skryter av dette,det er utrolig barnslig å stikke hodet i sanden..

HI

Du lever over evne uansett , når du lar være betale regninger . Og uansvarlig å ikke åpne posten

Anonymous poster hash: 0013f...79a

Skrevet

Flink bankkontakt dere har, forutseende og trygg. Bra hjelp må jeg si👏🏻👏🏻👏🏻

Anonymous poster hash: 51f61...3f1

Skrevet

Altså jeg skjekker postkassa mi kanskje en gang i måneden selv, men har full oversikt over økonomien. Alle regninger kommer jo rett i nettbanken.

Hva er det dere har holdt på med som har havnet i fella? Det å ikke skjekke post har jo ingenting å si for å ha oversikt over økonomi....

Anonymous poster hash: 63615...8e0
Skrevet

Hvordan i alle dager har du fått 4000 mindre i mnd enn du forventer uten å legge merke til det? Sjekker du aldri saldo eller nettbank??

Anonymous poster hash: 9e6c1...c03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...