Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hun er utrolig flink, men begynner å bli skikkeliglei av at hun hele tiden skal vinne så mye og med så mye

Anonymous poster hash: acd6e...b57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slitsomt med denne janteloven

Anonymous poster hash: 3a150...6ac

Skrevet

Jeg er så lei skrikingen hennes....

Anonymous poster hash: c7451...f4f
Skrevet

Huff, ja, den Janteloven er utrolig slitsom, Hi :P

Synes det er fantastisk at det er mulig å få kroppen til å gjøre det hun gjør. Hun fortjener all den rosen hun kan få for det hun gjør, for de fleste vet ikke hvor krevende det er å holde seg så jevnt i toppen, både fysisk og psykisk er dette imponerende.

Flott og dyktig dame! :)

Anonymous poster hash: 6af4f...f5f
Skrevet

Huff, ja, den Janteloven er utrolig slitsom, Hi :P

Synes det er fantastisk at det er mulig å få kroppen til å gjøre det hun gjør. Hun fortjener all den rosen hun kan få for det hun gjør, for de fleste vet ikke hvor krevende det er å holde seg så jevnt i toppen, både fysisk og psykisk er dette imponerende.

Flott og dyktig dame! :)

Anonymous poster hash: 6af4f...f5f

Joda all ære til henne. Er klart hun fortjener det. Men skulle bare ønske at kvinnelangrenn var litt mer spennende

Skrevet

Hva? Er det verre for deg at Therese vinner enn Marit? Men kanskje det har noe med utseende å gjøre?

Skrevet

Nei utseende har ikke noe med saken å gjøre og ikke Johaug som person heller. Hun er utrolig søt og vakker.

Er bare kjedelig at samme person leder 1 min 400 m etter start neste hvert løp. ;)

Hadde vært litt mer artig hvis det var flere skiløpere som knivet om førsteplassen. Og fra andre nasjoner også kanskje.

Skrevet

Nei utseende har ikke noe med saken å gjøre og ikke Johaug som person heller. Hun er utrolig søt og vakker.

Er bare kjedelig at samme person leder 1 min 400 m etter start neste hvert løp. ;)

Hadde vært litt mer artig hvis det var flere skiløpere som knivet om førsteplassen. Og fra andre nasjoner også kanskje.

Ikke hennes feil at konkurrentene er såpass mer baktunge enn henne.

Anonymous poster hash: db044...6a3

Skrevet

Jeg er så lei skrikingen hennes.... Anonymous poster hash: c7451...f4f

Jeg også...hun er jo helt vill!

Anonymous poster hash: fe606...aba

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Enig! Hun burde tape med vilje slik at det blir litt spennende for oss som ser på.

Ironi, tilfelle noen lurte😝

Skrevet

Jeg er størst fan av Marit, men Therese er flink hun! Og lager gode votter :)

Anonymous poster hash: fc78b...2af

Gjest Antarctica
Skrevet

Sport er da pisse kjedelig uansett hvem som vinner. Uuuurghhhlll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...