Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Ja hun er utrolig flink, men begynner å bli skikkeliglei av at hun hele tiden skal vinne så mye og med så mye Anonymous poster hash: acd6e...b57
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Slitsomt med denne janteloven Anonymous poster hash: 3a150...6ac
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Jeg er så lei skrikingen hennes.... Anonymous poster hash: c7451...f4f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Huff, ja, den Janteloven er utrolig slitsom, Hi Synes det er fantastisk at det er mulig å få kroppen til å gjøre det hun gjør. Hun fortjener all den rosen hun kan få for det hun gjør, for de fleste vet ikke hvor krevende det er å holde seg så jevnt i toppen, både fysisk og psykisk er dette imponerende. Flott og dyktig dame! Anonymous poster hash: 6af4f...f5f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Huff, ja, den Janteloven er utrolig slitsom, Hi Synes det er fantastisk at det er mulig å få kroppen til å gjøre det hun gjør. Hun fortjener all den rosen hun kan få for det hun gjør, for de fleste vet ikke hvor krevende det er å holde seg så jevnt i toppen, både fysisk og psykisk er dette imponerende. Flott og dyktig dame! Anonymous poster hash: 6af4f...f5f Joda all ære til henne. Er klart hun fortjener det. Men skulle bare ønske at kvinnelangrenn var litt mer spennende Anonymous poster hash: acd6e...b57
Gjest Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Hva? Er det verre for deg at Therese vinner enn Marit? Men kanskje det har noe med utseende å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Nei utseende har ikke noe med saken å gjøre og ikke Johaug som person heller. Hun er utrolig søt og vakker. Er bare kjedelig at samme person leder 1 min 400 m etter start neste hvert løp. Hadde vært litt mer artig hvis det var flere skiløpere som knivet om førsteplassen. Og fra andre nasjoner også kanskje. Anonymous poster hash: acd6e...b57
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Nei utseende har ikke noe med saken å gjøre og ikke Johaug som person heller. Hun er utrolig søt og vakker. Er bare kjedelig at samme person leder 1 min 400 m etter start neste hvert løp. Hadde vært litt mer artig hvis det var flere skiløpere som knivet om førsteplassen. Og fra andre nasjoner også kanskje. Anonymous poster hash: acd6e...b57 Ikke hennes feil at konkurrentene er såpass mer baktunge enn henne. Anonymous poster hash: db044...6a3
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Jeg er så lei skrikingen hennes.... Anonymous poster hash: c7451...f4f Jeg også...hun er jo helt vill! Anonymous poster hash: fe606...aba
Gjest Darwinia:-) Skrevet 2. mars 2016 #10 Skrevet 2. mars 2016 Enig! Hun burde tape med vilje slik at det blir litt spennende for oss som ser på. Ironi, tilfelle noen lurte😝
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #11 Skrevet 2. mars 2016 Jeg er størst fan av Marit, men Therese er flink hun! Og lager gode votter Anonymous poster hash: fc78b...2af
Gjest Antarctica Skrevet 2. mars 2016 #12 Skrevet 2. mars 2016 Sport er da pisse kjedelig uansett hvem som vinner. Uuuurghhhlll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå