Gå til innhold

Drapstrusler blant barn på mellomtrinnet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert om barnet ditt fikk en tekstmelding på din mobiltelefon. Hvor det stod - jeg skal drepe deg i morgen.-

Anonymous poster hash: 24cfc...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg umiddelbart tatt kontakt med politiet og stolt på at jeg fikk riktig veiledning i hva å gjøre videre der.

Anonymous poster hash: 0b206...e29
Skrevet

Da tar du kontakt med foreldrene med en gang og faktisk politiet. Barnet som har skrevet dette trenger hjelp! !!

Skrevet

Jeg ville tatt kontakt med skolens rektor og barnas foreldre. Ville ikke prioritert politiet i aller første omgang.

Anonymous poster hash: edb76...922
Skrevet

Vet du hvem avsender er?

Hadde konfiskert mobilen, svart meldingen med at -Dette er mammaen til XXX, trusler er ulovlig og dette blir varslet.. og møtt opp på rektors kontor med mobilen i morgen og krevd at dette hadde blitt tatt tak i.

Hadde nok vært fristet til å ringe foreldrene til dette barnet også, men vet det er lettere å holde det på et saklig nivå med en 3.part til stede.

Sjekk evt brukhodet.no

De har anonym chat der du kan be om råd..

Trusler er straffbart selv om mottager ikke blir skremt av dem.

Anonymous poster hash: c51bb...d78

Skrevet

Vet du hvem avsender er?

Hadde konfiskert mobilen, svart meldingen med at -Dette er mammaen til XXX, trusler er ulovlig og dette blir varslet.. og møtt opp på rektors kontor med mobilen i morgen og krevd at dette hadde blitt tatt tak i.

Hadde nok vært fristet til å ringe foreldrene til dette barnet også, men vet det er lettere å holde det på et saklig nivå med en 3.part til stede.

Sjekk evt brukhodet.no

"Krevd at dette skulle bli tatt tak i"? Det er da først og fremst IKKE skolens oppgave og særs ikke hvis det skjer på fritiden. Det er foreldre og politi.

Skrevet

Vet du hvem avsender er?

Sjekk evt brukhodet.no

Vurdere å ringe foreldrene til avsender??? Virkelig? Jeg håper inderlig jeg får en telefon hvis mitt barn gjør dette.

Anonymous poster hash: e81bc...cc3

Skrevet

Vet du hvem avsender er?

Sjekk evt brukhodet.no

Vurdere å ringe foreldrene til avsender??? Virkelig? Jeg håper inderlig jeg får en telefon hvis mitt barn gjør dette.

Anonymous poster hash: e81bc...cc3

Du er vel oppegående.

Jeg har opplevd å oli overhøvlet og truet sv foreldre, foran barna...

Mitt barn opplevde å bli fysisk mobbet langs skoleveien. Dyttet i grøfta, truet med bank, holdt igjen..

Jeg prøvde å ringe foreldrene, men fikk ikke svar. Jeg og datter dro ned for å snakke med familien..

Jeg forklarte for far og sønn hva min datter hadde fortalt og spurte deres sønn om han selv ville fortelle hva som hadde skjedd.. (Det er jo to sider av samme sak, ville gi ham mulighet til å fortelle sin versjon)

Sønn sa ikke noe, far tok sønn i forsvar og kjeftet på meg og datteren min og mente vi ikke hadde rett til å komme på døra hans og komme med beskyldninger..

Dro vi ikke skulle han gjøre livet vanskeligere for oss enn litt knuffing langs skoleveien..

Vi tok dette opp med skolen. Forklarte situasjonen, og de fikk ryddet opp i situasjonen..

Etter dette er jeg skeptisk til å ta kontakt med foreldre...

Skrevet

Jeg må bare si at dette gjelder ikke meg og mitt barn.

Liker ikke at dere tror jeg er dum.

Anonymous poster hash: 24cfc...494

Skrevet

Jeg hadde ringt rektor,barnevernet og politiet.

Mannen min hadde reist hjem til avsender med fare for å bli satt inn etterpå.

Anonymous poster hash: f47fd...f22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...