Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Ser det er lyst ut stilling som administrasjonskonsulent. Regner med det er skolesekretær? 72% stilling. Vil det si full jobb men med fri i skoleferiene? Noen som veit kva lønna er med full ansiennitet? Takker for svar. Har veldig lyst å søke, men kjipt om eg taper penger på å begynne å jobbe. (Gjør det nok uansett altså) Oppstart 1. juni. Spent på om eg isåfall må jobbe gjennom skoleferien dersom eg får jobben. Anonymous poster hash: 0b54d...d5d
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Det bruker som regel å stå oppført hva som er arbeidsoppgavene for stillingen i annonsen. Det samme gjelder lønn. Hva 72% stilling vil si er ikkke godt si, det er et typisk spørsmål man faktisk kan ringe dem spørre om (ift dette med at man så ofte blir anbefalt å ringe om stillinger for å sørge for at an blir lagt merke til). Uansett bør du søke. Det er alltid bra å få erfaring i å søke på stillinger, og evt i å gå på jobbintervju. Anonymous poster hash: ba1c3...464
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 De som er lyst ut her er hvertfall fulle dager med fri i alle ferier. Jeg hadde lett takka ja til en sånn jobb og spart 3000 kr i mnd på Sfo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå