Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Jeg jobbet tett samen med en mann (5 år yngre enn meg) tre dager for et par uker siden. Han er innom jobben min noen dager, et par ganger i året. Jeg er ny i jobben. Kjemien vår var god, vi hadde lik humor, og mange felles referanser da vi snakket sammen. Han gav meg komplimenter på at jeg var dyktig i jobben min o.l. Han spurte om jeg har snapchat, og la meg til der. I de to ukene som har gått har han sendt meg daglige snapper. Ikke noe flørtende greier! Men så lurer jeg; Hva legger en mann i snap? Hva ønsker han å oppnå ved å sende nesten daglige snapper? Jeg er 30, han er 25. Anonymous poster hash: 78aa3...41b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Han er nok helt sikkert interessert i NOE. Vet ikke hva. Anonymous poster hash: 6263f...0a9
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Jeg jobbet tett samen med en mann (5 år yngre enn meg) tre dager for et par uker siden. Han er innom jobben min noen dager, et par ganger i året. Jeg er ny i jobben. Kjemien vår var god, vi hadde lik humor, og mange felles referanser da vi snakket sammen. Han gav meg komplimenter på at jeg var dyktig i jobben min o.l. Han spurte om jeg har snapchat, og la meg til der. I de to ukene som har gått har han sendt meg daglige snapper. Ikke noe flørtende greier! Men så lurer jeg; Hva legger en mann i snap? Hva ønsker han å oppnå ved å sende nesten daglige snapper? Jeg er 30, han er 25. Anonymous poster hash: 78aa3...41b De fleste jeg kjenner sender snap hver dag,mange ganger om dagen. Sender han personlige bilder til deg? Eller er dette bilder han sender til alle? Vanskelig å tolke når man ikke vet hvilke snapper han er og hvilke bilder han sender deg Anonymous poster hash: 35236...58a
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Snappene er ikke så spesielle.. Typiske sende til alle-bilder. Men han kan innimellom svare på mine snapper, kommentere det jeg sendte bilde av. Jaja, får ta det som et kompliment at han sender til meg da, etter så kort tids bekjentskap. Han synes vel ikke at jeg er grusom da😊 Hi Anonymous poster hash: 78aa3...41b
overlord Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Dersom han sender "individuelle" snapper til bare deg vil han ligge med deg. Er det slike som han sender til hele lista ville jeg ikke lagt noe i det. Det at han svarer på dine kan bety enten at han er litt interessert, eller at han er overivrig bruker av snap. Hvilket symbol får du ved siden av brukernavnet hans da? Du kan også se hvor mange poeng han har for å se hvor mye han bruker tjenesten. Innser at jeg høres helt sprø ut her
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #6 Skrevet 2. mars 2016 Dersom han sender "individuelle" snapper til bare deg vil han ligge med deg. Er det slike som han sender til hele lista ville jeg ikke lagt noe i det. Det at han svarer på dine kan bety enten at han er litt interessert, eller at han er overivrig bruker av snap. Hvilket symbol får du ved siden av brukernavnet hans da? Du kan også se hvor mange poeng han har for å se hvor mye han bruker tjenesten. Innser at jeg høres helt sprø ut her For meg som ikke har snapchat så høres du litt sprø ut, ja Men sikkert gode råd, da, jeg tror jeg forstod det du skrev (ikke hi) Anonymous poster hash: 91487...33f
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 Dersom han sender "individuelle" snapper til bare deg vil han ligge med deg. Er det slike som han sender til hele lista ville jeg ikke lagt noe i det. Det at han svarer på dine kan bety enten at han er litt interessert, eller at han er overivrig bruker av snap. Hvilket symbol får du ved siden av brukernavnet hans da? Du kan også se hvor mange poeng han har for å se hvor mye han bruker tjenesten. Innser at jeg høres helt sprø ut her Hehe!😊 Takk for svaret😊 Det er et slikt "😊" ved siden av navnet hans. Hva betyr det? Har ikke fått noe mer fra ham i dag, enn en snap tidlig i morges. Hi Anonymous poster hash: 78aa3...41b
overlord Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Dersom han sender "individuelle" snapper til bare deg vil han ligge med deg. Er det slike som han sender til hele lista ville jeg ikke lagt noe i det. Det at han svarer på dine kan bety enten at han er litt interessert, eller at han er overivrig bruker av snap. Hvilket symbol får du ved siden av brukernavnet hans da? Du kan også se hvor mange poeng han har for å se hvor mye han bruker tjenesten. Innser at jeg høres helt sprø ut her Hehe! Takk for svaret Det er et slikt "" ved siden av navnet hans. Hva betyr det? Har ikke fått noe mer fra ham i dag, enn en snap tidlig i morges. Hi Anonymous poster hash: 78aa3...41b Det betyr at dere er gode venner og at dere sender like mange frem og tilbake. Men dere er ikke bestevenner. Du er altså ikke den han sender flest til. Blir munnen skrå betyr det at han sender flere til deg enn du sender tilbake. #måloggeavsosialemedier
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #9 Skrevet 2. mars 2016 Dersom han sender "individuelle" snapper til bare deg vil han ligge med deg. Er det slike som han sender til hele lista ville jeg ikke lagt noe i det. Det at han svarer på dine kan bety enten at han er litt interessert, eller at han er overivrig bruker av snap. Hvilket symbol får du ved siden av brukernavnet hans da? Du kan også se hvor mange poeng han har for å se hvor mye han bruker tjenesten. Innser at jeg høres helt sprø ut her Hehe! Takk for svaret Det er et slikt "" ved siden av navnet hans. Hva betyr det? Har ikke fått noe mer fra ham i dag, enn en snap tidlig i morges. Hi Anonymous poster hash: 78aa3...41b Det betyr at dere er gode venner og at dere sender like mange frem og tilbake. Men dere er ikke bestevenner. Du er altså ikke den han sender flest til. Blir munnen skrå betyr det at han sender flere til deg enn du sender tilbake. #måloggeavsosialemedier Aha, takk!😊 Jeg har tydeligvis ingen "bestevenn" på snap, for det går i disse 😊 og disse 😏 Kanskje jeg skal droppe å sende noe i et døgn, bare for å se? Hi Anonymous poster hash: 78aa3...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå