Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #1 Skrevet 2. mars 2016 Klarer dere å se hvem av barna som er velstelt, og hvem som er ustelte? Legger dere merke til hvem som har skitne, små eller dårlige klær, og hva barna har i matpakken? Eller er det bare noe vi på dib tror? Og tenker dere mer positivt om de foreldrene som har alt på stell? Anonymous poster hash: a029e...e55
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #2 Skrevet 2. mars 2016 Jobber i bhg. Klart vi legger merke til slikt. Anonymous poster hash: aa534...d7b
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #3 Skrevet 2. mars 2016 Jobber i barnehage, og ja vi legger helt klart merke til det. Hvis ikke så gjør vi ikke jobben vår mener jeg. Og nei, det å ha alt på stell er ikke ensbetydende med at jeg tenker positivt om dem, eller omvendt. Anonymous poster hash: 464cd...ae0
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #4 Skrevet 2. mars 2016 Selvfølgelig legger vi merke til det. Jeg syns ikke det er noe bra å ikke ha ordentlige klær til barna, eller å ikke stelle de! Anonymous poster hash: 1ac2b...eea
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #5 Skrevet 2. mars 2016 Ja legger selvfølgelig merke til det. Anonymous poster hash: 8add0...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå