Gå til innhold

Skilt & fars skyping med barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skilt, og av og til hender det at faren skyper ungene. Da driver jeg kanskje og tja, pusser opp, vasker, jobber, har besøk av venner, lager middag... og plutselig er han på en måte i stua mi iom at ungene har egen tlf og svarer på skype-anrop. Det er sikkert mange som har et vennskapsforhold til sin ex, men jeg liker liksom ikke å ha han uanmeldt i huset via video, slik det føles. (Slik det er med alt besøkt egentlig, ønsker ikke å tenke på hvordan man er kledd eller hvordan huset ser ut hele tiden liksom...)

Skal snart inn til megling. Burde jeg forlange skyping på faste tidspunkt og dager? (For min del vil det føre til at jeg kan samle ungene på et av deres rom til klokkeslettet han ringer) Eller er dette litt smålig av meg?

Anonymous poster hash: 83d87...c88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uh...jeg synes det ville vært urimelig av deg. Også ovenfor deres barn.

Dette er en småting du må legge dra deg. Det kommer større uenigheter som er viktigere

Anonymous poster hash: e6929...962

Skrevet

Hvis de har skype på telefon kan du vel bare innføre en regel om at de skal gå på rommet sitt når han ringer og vente med å svare til de har lukket døra? Virker rart å avtale faste tider.

Skrevet

prøv å tenke hva ungene vil synes. er nok godt for de å kunne skype med mamma/pappa når de vil

Anonymous poster hash: 95989...a79
Skrevet

Men hvorfor går ikke ungene på rommet for å snakke? Jeg liker heller ikke å bli "filmet i eget hjem", ikke av barnas venner heller, så mine barn skyper på rommene sine.

Ringer telefonen eller ipaden til 11-åringen min tar han den med på rommet sitt og skravler der

Anonymous poster hash: 9c5fd...c12

Skrevet

Altså du har knulla denne mannen opptil flere ganger og bør tåle såpass.....

Anonymous poster hash: 50168...950
Skrevet

Jeg følte det likt den perioden min eks gjorde det samme. Men er jo så enkelt som å fortelle barna at de må gå inn på rommet sitt når han skyper. Problem løst.

Anonymous poster hash: 05e58...d5e

Skrevet

Jeg synes det høres trist ut å innføre klokkeslett og dager. Kan du ikke heller ha en regel om at når de skyper så er de på rommet sitt?

Anonymous poster hash: 9a08a...eb6
Skrevet

Jeg er ikke skilt, men forstår den med live video rett inn i hjemmet. Her i huset har vi en regel om at når de mottar en skype/facetime samtale, må de gå ut av stua, og finne seg et rom hvor de er alene og ikke forstyrrer noen av oss andre.

Anonymous poster hash: f9ba9...1d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...