Gå til innhold

Sterilisering av kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort dette. Offentlig eller privat, pris? Hvordan var dagene etter?

Anonymous poster hash: 9f571...77a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det, offentlig, fikk det dekket, men ellers koster det i overkant av 6000kr. Vondt første dagen, that's it. 

Skrevet

Steriliserte meg ifm en kikkhullsoperasjon, betalte kun egenandel på 300kr, men fikk refundert grunnet frikort.

Jeg ble lagt inn kl 8, var hjemme kl 12. Kl 14 hentet jeg ungene, og hverdagen gikk sin gang. Var litt sår rundt navlen i noen dager samt litt luftsmerter i den ene skulderen (!) i kanskje 30 min tilsammen, men ellers gikk det knirkefritt :)

Anonymous poster hash: 94fc4...675

Skrevet

jeg fikk det dekket offentlig. hadde ganske vondt første dagen og blødde ca en uke etter det var det ingen provlem :)

Skrevet

Offentlig og betalte i overkant av 6000 kr. Vondt i 4 dager og fikk betennelse så det tok mange uker å gro.

Anonymous poster hash: 4dc4e...af5
Skrevet

Litt på siden, men hva skal til for at man får dekket det offentlig?

Anonymous poster hash: 8e39c...dec

Skrevet

Steriliserte meg ifm en kikkhullsoperasjon, betalte kun egenandel på 300kr, men fikk refundert grunnet frikort.

Jeg ble lagt inn kl 8, var hjemme kl 12. Kl 14 hentet jeg ungene, og hverdagen gikk sin gang. Var litt sår rundt navlen i noen dager samt litt luftsmerter i den ene skulderen (!) i kanskje 30 min tilsammen, men ellers gikk det knirkefritt :)

Anonymous poster hash: 94fc4...675

Jeg hadde også veldig vondt i skulderen, det skyldes at gassen de blåser opp buken din med stiger oppover 😳
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har gjort det, offentlig, fikk det dekket, men ellers koster det i overkant av 6000kr. Vondt første dagen, that's it.

På hvilket grunnlag får man det dekket? Jeg fikk brev fra sykehuset i dag at jeg får sterilisering pga helsemessige årsaker. Tåler ikke noe annen prevansjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...