Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har rett og slett plassmangel og jeg lurer

-kan jeg oppbevare soveposer/kasser med klær og barnevogn i garagen? Den er jo tørr, men blir kald om vinteren. Jeg er livredd for at tingene skal bli mugne/lukte, men har ikke plass til alt inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De vil nok mugne ja, pga luftfuktigheten. Med mindre du har litt varme på.

Skrevet

Det kan fort bli for rått. Jeg har en utebod, der står det en liten varmeovn på så det er ikke iskaldt. Men jeg kan alikevel ikke ha tøy og andre ting i stoff der ute, det blir for rått og fuktig.

Barnevognen er jeg litt mer usikker på, tenker kanskje at den kunne stått der, for det er jo et litt annet materiale enn vanlig tøy. Vil tro det er ganske vanlig å ha en barnevogn ståendes i garasjen, for den tar jo mye plass ellers.

Til tøy ville jeg sett på andre muligheter for lagring. vakumposer tar liten plass

Anonymous poster hash: bbe48...722
Skrevet

Kaster meg inn i samme tråd, for jeg har lurt på det samme. Har en utebod med god lufting i, men har ikke turd å ha klær, soveposer osv. der ute selv om det virker tørt der. Soveposer kan jo heller ikke i vakumposer :/

Det jeg lurer på er om jeg kan sette ut kasser med bøker der?

Eller jule- og påskepynt?

Jeg frykter svaret er nei... ;)

Anonymous poster hash: 5ab17...7c3
Skrevet

Vi har julepynten i store plastkasser og det har heldigvis gått fint 😊 Duker har jeg inne da... Men det er disse soveposene da 😝 - og liggeunderlag og skitøy og sko og, og, og..

Skrevet

Vi har julepynten i store plastkasser og det har heldigvis gått fint Duker har jeg inne da... Men det er disse soveposene da - og liggeunderlag og skitøy og sko og, og, og..

Jeg hadde også tenkt å ha disse tingene i plastkasser, men så ble jeg redd for at det kan bli kondens når jeg flytter dem fra varmen inne og ut i kulden (eller motsatt) og at det da kan bli mugg :/

Anonymous poster hash: 5ab17...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...